Value management of inovation ars a tool of different competitors fights strategies
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31130%2F06%3A00023929" target="_blank" >RIV/61384399:31130/06:00023929 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Hodnotový management inovací jako nástroj odlišných strategií konkurenčního boje
Original language description
Hlavní témata dokumentu: stávající hodnota pro zákazníka; nová hodnota pro zákazníka; strategie rudých oceánů; strategie modrých oceánů
Czech name
Hodnotový management inovací jako nástroj odlišných strategií konkurenčního boje
Czech description
Hlavní témata dokumentu: stávající hodnota pro zákazníka; nová hodnota pro zákazníka; strategie rudých oceánů; strategie modrých oceánů
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2006
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Nová teorie ekonomiky a managementu organizací
ISBN
80-245-1091-X
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
6
Pages from-to
1653-1658
Publisher name
Oeconomica
Place of publication
Praha
Event location
Praha
Event date
Oct 20, 2006
Type of event by nationality
WRD - Celosvětová akce
UT code for WoS article
—