Gender roles in the perspective of consumer marketing
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31130%2F06%3A00026652" target="_blank" >RIV/61384399:31130/06:00026652 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
angličtina
Original language name
Gender roles in the perspective of consumer marketing
Original language description
Basic themes of document: gender roles; consumer bahaviour; gender; gender stereotypes
Czech name
Ženské a mužské role v perspektivě spotřebního matketingu
Czech description
Hlavní témata dokumentu: ženské a mužské role; spotřební chování; sociální aspekty pohlaví; genderové stereotypy
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA402%2F05%2F0152" target="_blank" >GA402/05/0152: Gender roles in consumer marketing perspective</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2006
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Scientia Iuventa: Proceedings from international scientific conference of Ph.D. students Scientia Iuventa
ISBN
80-8083-338-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
8
Pages from-to
3-10
Publisher name
Universita Mateja Bela
Place of publication
Banská Bystrica
Event location
Banská Bystrica
Event date
Jun 1, 2006
Type of event by nationality
WRD - Celosvětová akce
UT code for WoS article
—