Shift in gender-role perception and its impact on marketing orientation
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31130%2F07%3A00025467" target="_blank" >RIV/61384399:31130/07:00025467 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Změny v chápání ženských a mužských rolí a jejich dopad na marketingovou orientaci
Original language description
Hlavní témata dokumentu: ženské a mužské role; spotřební chování; sociální aspekty pohlaví; genderové stereotypy
Czech name
Změny v chápání ženských a mužských rolí a jejich dopad na marketingovou orientaci
Czech description
Hlavní témata dokumentu: ženské a mužské role; spotřební chování; sociální aspekty pohlaví; genderové stereotypy
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA402%2F05%2F0152" target="_blank" >GA402/05/0152: Gender roles in consumer marketing perspective</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2007
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
MEKON 2007
ISBN
978-80-248-1324-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
2
Pages from-to
102-103
Publisher name
VŠB-TU
Place of publication
Ostrava
Event location
Ostrava
Event date
Feb 21, 2007
Type of event by nationality
WRD - Celosvětová akce
UT code for WoS article
—