Significance of gender roles for marketing orientation
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31130%2F10%3A00035228" target="_blank" >RIV/61384399:31130/10:00035228 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Význam ženských a mužských rolí pro marketing orientaci
Original language description
Hlavní témata dokumentu: ženské a mužské role; genderové stereotypy; zobrazení ženských a mužských rolí v reklamě; body image; spotřební chování
Czech name
Význam ženských a mužských rolí pro marketing orientaci
Czech description
Hlavní témata dokumentu: ženské a mužské role; genderové stereotypy; zobrazení ženských a mužských rolí v reklamě; body image; spotřební chování
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA402%2F09%2F0311" target="_blank" >GA402/09/0311: Marketing importance of body image</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2010
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Aktuálne výzvy marketingu a ich uplatnenie v praxi
ISBN
978-80-225-3037-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
12
Pages from-to
—
Publisher name
Vydavateĺstvo Ekonóm
Place of publication
Bratislava
Event location
Bratislava
Event date
Oct 15, 2010
Type of event by nationality
WRD - Celosvětová akce
UT code for WoS article
—