Impact of local and global environment factors on internationals marketing strategies with respect to company performance
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31130%2F12%3A00040825" target="_blank" >RIV/61384399:31130/12:00040825 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Působení faktorů lokálního a globálního prostředí na mezinárodní marketingové strategie s ohledem na výkonnost firmy
Original language description
Hlavní témata dokumentu: marketingová strategie; komunikace; marketingový mix; globalizace; globální trh; výkonnost firmy; mezinárodní marketing
Czech name
Působení faktorů lokálního a globálního prostředí na mezinárodní marketingové strategie s ohledem na výkonnost firmy
Czech description
Hlavní témata dokumentu: marketingová strategie; komunikace; marketingový mix; globalizace; globální trh; výkonnost firmy; mezinárodní marketing
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Faktory prosperity podniků v lokálním a globálním prostředí
ISBN
978-80-245-1893-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
10
Pages from-to
389-398
Publisher name
Oeconomica
Place of publication
Praha
Event location
Praha
Event date
Oct 26, 2012
Type of event by nationality
WRD - Celosvětová akce
UT code for WoS article
—