Global contexts of marketing behavior of market participants
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F22%3A91774" target="_blank" >RIV/60460709:41110/22:91774 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Globální souvislosti marketingového chování účastníků trhů
Original language description
Identifikace globálních makroekonomických souvislostí ovlivňujícícíh nejnovější změny v ekonomice a na světových i domácích trzích ovlivňující budoucí marketingovíé trendy a nové přístupy k marketingu obecně.
Czech name
Globální souvislosti marketingového chování účastníků trhů
Czech description
Identifikace globálních makroekonomických souvislostí ovlivňujícícíh nejnovější změny v ekonomice a na světových i domácích trzích ovlivňující budoucí marketingovíé trendy a nové přístupy k marketingu obecně.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
—
OECD FORD branch
50204 - Business and management
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2022
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Moderní marketingové trendy
ISBN
978-80-7408-253-5
Number of pages of the result
15
Pages from-to
29-43
Number of pages of the book
250
Publisher name
Nakladatelství, VŠFS.Praha
Place of publication
Praha
UT code for WoS chapter
—