Financial Content Marketing Drives Customer Engagement
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31130%2F21%3A00057293" target="_blank" >RIV/61384399:31130/21:00057293 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://www.derivat.sk/files/2021%20casopis/FT_2_2021_Knihova_Financni%20obsahovy%20marketing.pdf" target="_blank" >http://www.derivat.sk/files/2021%20casopis/FT_2_2021_Knihova_Financni%20obsahovy%20marketing.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.18778/1231-1952.28.2.15" target="_blank" >10.18778/1231-1952.28.2.15</a>
Alternative languages
Result language
slovinština
Original language name
Finanční obsahový marketing podporuje angažovanost zákazníků
Original language description
Publikácia sa zameriava na témy: Finanční obsahový marketing podporuje angažovanost zákazníků
Czech name
—
Czech description
—
Classification
Type
J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical
CEP classification
—
OECD FORD branch
50602 - Public administration
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2021
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Finančné trhy
ISSN
1336-5711
e-ISSN
—
Volume of the periodical
XVIII
Issue of the periodical within the volume
127
Country of publishing house
SK - SLOVAKIA
Number of pages
12
Pages from-to
"nestrankovano"
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—