CRM part of e-business in the education in the Faculty of Informatics and Statistics, University of Economics Prague.
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31140%2F01%3A00000020" target="_blank" >RIV/61384399:31140/01:00000020 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
CRM jako součást e-podnikání na Fakultě informatiky a statistiky VŠE v Praze.
Original language description
Hlavní témata dokumentu: řízení vztahů se zákazníky; e-podnikání; e-RM; ERP; CRM; Front Office; Back Office. ű S U ` c h j n p Ý P
Czech name
CRM jako součást e-podnikání na Fakultě informatiky a statistiky VŠE v Praze.
Czech description
—
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
BC - Theory and management systems
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2001
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Avaya News
ISSN
N
e-ISSN
—
Volume of the periodical
2001
Issue of the periodical within the volume
2
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
1
Pages from-to
7-7
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—