Case study of using Twitter for promotion: Correlation between the number of published tweets and feedback from users of Twitter
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31140%2F13%3A00042233" target="_blank" >RIV/61384399:31140/13:00042233 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://pro.inflow.cz/sites/default/files/pdfclanky/twitter.pdf" target="_blank" >http://pro.inflow.cz/sites/default/files/pdfclanky/twitter.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Případová studie užití Twitteru pro propagaci: Korelace mezi množstvím zveřejněných Tweetů a zpětnou vazbou od uživatelů Twitteru
Original language description
Hlavní témata dokumentu: Twitter; sociální sítě; mikroblog; korelační analýza; marketing; propagace; měření efektivnosti; měření dopadu; uživatelé; zpětná vazba
Czech name
Případová studie užití Twitteru pro propagaci: Korelace mezi množstvím zveřejněných Tweetů a zpětnou vazbou od uživatelů Twitteru
Czech description
Hlavní témata dokumentu: Twitter; sociální sítě; mikroblog; korelační analýza; marketing; propagace; měření efektivnosti; měření dopadu; uživatelé; zpětná vazba
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
ProInflow
ISSN
1804-2406
e-ISSN
—
Volume of the periodical
—
Issue of the periodical within the volume
2
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
9
Pages from-to
1-9
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—