Rethinking approaches of commercial subjects to managing of marketing activities in the environment of services on the internet
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31140%2F14%3A00043660" target="_blank" >RIV/61384399:31140/14:00043660 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Přehodnocení přístupů komerčních subjektů k řízení marketingových aktivit v prostředí služeb na internetu
Original language description
Hlavní témata dokumentu: internet; marketing; interakce; řízení marketingu; komerční subjekty; online marketing; webové služby
Czech name
Přehodnocení přístupů komerčních subjektů k řízení marketingových aktivit v prostředí služeb na internetu
Czech description
Hlavní témata dokumentu: internet; marketing; interakce; řízení marketingu; komerční subjekty; online marketing; webové služby
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
IN - Informatics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2014
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Sborník prací vědeckého semináře doktorského studia FIS VŠE
ISBN
978-80-245-2010-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
10
Pages from-to
73-82
Publisher name
Oeconomica
Place of publication
Praha
Event location
Praha
Event date
Feb 13, 2014
Type of event by nationality
WRD - Celosvětová akce
UT code for WoS article
—