Fourty Years after Publishing the Book Marketing Management
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31160%2F07%3A00027034" target="_blank" >RIV/61384399:31160/07:00027034 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Čtyřicet let od vydání knihy Marketing Management
Original language description
Hlavní témata dokumentu: Marketingový management; řízení značek; sociálně odpovědný marketing; holistický marketing
Czech name
Čtyřicet let od vydání knihy Marketing Management
Czech description
Hlavní témata dokumentu: Marketingový management; řízení značek; sociálně odpovědný marketing; holistický marketing
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Others
Publication year
2007
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Marketing Inspirations
ISSN
1336-796X
e-ISSN
—
Volume of the periodical
—
Issue of the periodical within the volume
1
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
3
Pages from-to
18-20
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—