Marketing Analytics - Tools for data analysis and marketing campaign process
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31140%2F14%3A00045660" target="_blank" >RIV/61384399:31140/14:00045660 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://www.cssi.cz/cssi/analyticke-nastroje-proces-rizeni-marketingovych-kampani" target="_blank" >http://www.cssi.cz/cssi/analyticke-nastroje-proces-rizeni-marketingovych-kampani</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Analytické nástroje a proces řízení marketingových kampaní
Original language description
Hlavní témata dokumentu: analýza dat; marketingové kampaně; zákaznická analytika; proces; analytické nástroje
Czech name
Analytické nástroje a proces řízení marketingových kampaní
Czech description
Hlavní témata dokumentu: analýza dat; marketingové kampaně; zákaznická analytika; proces; analytické nástroje
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
IN - Informatics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2014
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Systémová integrace
ISSN
1210-9479
e-ISSN
—
Volume of the periodical
21
Issue of the periodical within the volume
4
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
14
Pages from-to
57-70
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—