Google Analytics as marketing tool
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F08%3A63507580" target="_blank" >RIV/70883521:28120/08:63507580 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Google Analytics jako marketingový nástroj
Original language description
Článek pojednává o dynamickém statistickém nástroji Google Analytics především z hlediska marketingového využití. Tato aplikace je unikátního charakteru a běží na serverech Google. Uživatelům umožňuje skrze implementovanou komponentu sledovat pokročilé statistiky stránek. Jako nejdůležitější nástroje lze bezesporu označit Site Overlay a Overall Keyword Conversion. Další důležitou a často opomíjenou možností je definice cílů a jejich využití v podnikové marketingové strategii jak v reklamních kampaních či corporate designu
Czech name
Google Analytics jako marketingový nástroj
Czech description
Článek pojednává o dynamickém statistickém nástroji Google Analytics především z hlediska marketingového využití. Tato aplikace je unikátního charakteru a běží na serverech Google. Uživatelům umožňuje skrze implementovanou komponentu sledovat pokročilé statistiky stránek. Jako nejdůležitější nástroje lze bezesporu označit Site Overlay a Overall Keyword Conversion. Další důležitou a často opomíjenou možností je definice cílů a jejich využití v podnikové marketingové strategii jak v reklamních kampaních či corporate designu
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2008
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Recenzovaný sborník příspěvků z Mezinárodní Baťovy konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2008
ISBN
978-80-7318-663-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
7
Pages from-to
—
Publisher name
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Place of publication
Zlín
Event location
Zlín
Event date
Apr 10, 2008
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—