Tourism in the Czech Republic: macroeconomic impacts, marketing plans, efficiency of marketing expenditures
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31140%2F16%3A00049687" target="_blank" >RIV/61384399:31140/16:00049687 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Cestovní ruch v ČR: makroekonomické dopady, marketingové plány, efektivita marketingových výdajů
Original language description
Hlavní témata dokumentu: cestovní ruch; marketingové výdaje; efektivita marketingových výdajů; statistika cestovního ruchu; regionální statistika
Czech name
Cestovní ruch v ČR: makroekonomické dopady, marketingové plány, efektivita marketingových výdajů
Czech description
Hlavní témata dokumentu: cestovní ruch; marketingové výdaje; efektivita marketingových výdajů; statistika cestovního ruchu; regionální statistika
Classification
Type
V<sub>souhrn</sub> - Summary research report
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Others
Publication year
2016
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Number of pages
88
Place of publication
Praha
Publisher/client name
Česká centrála cestovního ruchu - CzechTourism
Version
—