Analysis of competitive market of managerial-economic universities - partial results of marketing research
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31160%2F08%3A00036165" target="_blank" >RIV/61384399:31160/08:00036165 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Analýza konkurenčního trhu vysokých škol manažersko-ekonomického zaměření - dílčí výsledky marketingového šetření
Original language description
Hlavní témata dokumentu: Marketingová strategie; marketingový výzkum; vysoké školy; marketingová komunikace; webové stránky
Czech name
Analýza konkurenčního trhu vysokých škol manažersko-ekonomického zaměření - dílčí výsledky marketingového šetření
Czech description
Hlavní témata dokumentu: Marketingová strategie; marketingový výzkum; vysoké školy; marketingová komunikace; webové stránky
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2008
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Mezinárodní Baťova doktorandská konference
ISBN
978-80-7318-664-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
13
Pages from-to
—
Publisher name
Univerzita T. Bati
Place of publication
Zlín
Event location
Zlín
Event date
Apr 10, 2008
Type of event by nationality
WRD - Celosvětová akce
UT code for WoS article
—