"Additional Assortment" as a Factor of Satisfaction and Loyalty of Customers in the Automotive Market?
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31160%2F09%3A00033496" target="_blank" >RIV/61384399:31160/09:00033496 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Doplňkový sortiment jako faktor spokojenosti a loajality zákazníků na automobilovém trhu?
Original language description
Hlavní témata dokumentu: Zákaznická spokojenost; spokojenost s užitím produktu; opakovaná koupě; faktory spokojenosti; marketingový výzkum; doplňkový sortiment
Czech name
Doplňkový sortiment jako faktor spokojenosti a loajality zákazníků na automobilovém trhu?
Czech description
Hlavní témata dokumentu: Zákaznická spokojenost; spokojenost s užitím produktu; opakovaná koupě; faktory spokojenosti; marketingový výzkum; doplňkový sortiment
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2009
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Marketing inspirations
ISSN
1336-796X
e-ISSN
—
Volume of the periodical
—
Issue of the periodical within the volume
2
Country of publishing house
SK - SLOVAKIA
Number of pages
4
Pages from-to
—
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—