Super Bowl as a Marketing Opportunity - Pay or not to Pay 2,5 million CZK for one second of an Advertisement?
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31160%2F14%3A00044174" target="_blank" >RIV/61384399:31160/14:00044174 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Super Bowl jako marketingová příležitost aneb platit, nebo neplatit 2,5 milionu korun za sekundu reklamy?
Original language description
Hlavní témata dokumentu: reklama; Super Bowl; CPM; efektivnost reklamy; marketingové náklady; ekonomický kontext; sportovní akce
Czech name
Super Bowl jako marketingová příležitost aneb platit, nebo neplatit 2,5 milionu korun za sekundu reklamy?
Czech description
Hlavní témata dokumentu: reklama; Super Bowl; CPM; efektivnost reklamy; marketingové náklady; ekonomický kontext; sportovní akce
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2014
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Marketing & komunikace
ISSN
1211-5622
e-ISSN
—
Volume of the periodical
XXIV
Issue of the periodical within the volume
1
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
2
Pages from-to
19-20
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—