Brand as Companies' Intangible Asset and Related Valuation Practice on the Czech Market
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31160%2F14%3A00045377" target="_blank" >RIV/61384399:31160/14:00045377 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Značka jako nehmotný majetek firem a oceňovací praxe na českém trhu
Original language description
Hlavní témata dokumentu: značka; ochranná známka; hodnota značky; funkce značky; metody oceňování ochranných známek
Czech name
Značka jako nehmotný majetek firem a oceňovací praxe na českém trhu
Czech description
Hlavní témata dokumentu: značka; ochranná známka; hodnota značky; funkce značky; metody oceňování ochranných známek
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2014
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Marketing, Science & Inspirations
ISSN
1338-7944
e-ISSN
—
Volume of the periodical
IX
Issue of the periodical within the volume
3
Country of publishing house
SK - SLOVAKIA
Number of pages
7
Pages from-to
26-32
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—