All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The most common voice teacher problems and communication with doctors and voice therapists

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384984%3A51110%2F11%3A%230000204" target="_blank" >RIV/61384984:51110/11:#0000204 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Nejčastější problémy hlasového pedagoga a vzájemná komunikace s lékaři a hlasovými terapeuty

  • Original language description

    V dnešní době patří asi 30% pracující populace mezi profesionální uživatele hlasu (professional voice users). Do této skupiny patří všechny profese, které kladou na hlas zvýšené nároky (např. manageři, učitelé, pracovníci call center ad. profesionální mluvčí). Užší skupinu profesionálních uživatelů hlasu pak tvoří profese, které vyžadují také vyšší nároky na kvalitu hlasu (herci, zpěváci, řečníci ad.). V této podskupině se předpokládá, že studenti se učí hlas správně používat a pečovat o něj již v rámcipřípravy na své budoucí povolání. Právě s ohledem na vysoké nároky používání hlasu v různých profesích, roste také zájem o další vzdělávání v oblasti lidského hlasu. Cílem je zlepšení kvality a efektivity používání hlasu, prevence, případně náprava jižvzniklých hlasových poruch. Hlasový pedagog/terapeut by proto měl mít znalosti z dalších oborů zabývajících se hlasem, aby mohl správně zhodnotit možnosti a cíle hlasové edukace (reedukace, rehabilitace), a v případě potřeby tak včas dopo

  • Czech name

    Nejčastější problémy hlasového pedagoga a vzájemná komunikace s lékaři a hlasovými terapeuty

  • Czech description

    V dnešní době patří asi 30% pracující populace mezi profesionální uživatele hlasu (professional voice users). Do této skupiny patří všechny profese, které kladou na hlas zvýšené nároky (např. manageři, učitelé, pracovníci call center ad. profesionální mluvčí). Užší skupinu profesionálních uživatelů hlasu pak tvoří profese, které vyžadují také vyšší nároky na kvalitu hlasu (herci, zpěváci, řečníci ad.). V této podskupině se předpokládá, že studenti se učí hlas správně používat a pečovat o něj již v rámcipřípravy na své budoucí povolání. Právě s ohledem na vysoké nároky používání hlasu v různých profesích, roste také zájem o další vzdělávání v oblasti lidského hlasu. Cílem je zlepšení kvality a efektivity používání hlasu, prevence, případně náprava jižvzniklých hlasových poruch. Hlasový pedagog/terapeut by proto měl mít znalosti z dalších oborů zabývajících se hlasem, aby mohl správně zhodnotit možnosti a cíle hlasové edukace (reedukace, rehabilitace), a v případě potřeby tak včas dopo

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

    BI - Acoustics and oscillation

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/1M0531" target="_blank" >1M0531: Musical Acoustics Research Centre</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2011

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů