Authorial reading versus authorial writing: influencing of a creative process by final presentation of a text
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384984%3A51210%2F21%3AN0000090" target="_blank" >RIV/61384984:51210/21:N0000090 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://www.damu.cz/cs/science-and-research/granty/podporene-projekty/43-autorske-cteni-versus-tvurci-psani-ovlivneni-tvurciho-procesu-psani-finalni-podobou-prezentace-textu/" target="_blank" >https://www.damu.cz/cs/science-and-research/granty/podporene-projekty/43-autorske-cteni-versus-tvurci-psani-ovlivneni-tvurciho-procesu-psani-finalni-podobou-prezentace-textu/</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Autorské čtení versus autorské psaní: ovlivnění tvůrčího procesu finální podobou prezentace textu
Original language description
Workshop byl veden Mgr. Monikou Tintěrovou a skládal se ze studentů Katedry autorské tvorby a pedagogiky DAMU (KATaP) a ze široké veřejnosti. Proběhl dne 17/3/21 s názvem Autorské čtení versus tvůrčí psaní: ovlivnění tvůrčího procesu psaní finální podobou prezentace textu. Byla použita kvalitativní metoda sběru dat, tj. zúčastněné pozorování a diskuse. Ve skupině byli tři účastníci z řad studentů KATaP a jeden účastník mimo katedru. Účastníci byli v pozvánce informováni o povaze workshopu, byli seznámeni s povahou výzkumu (tj. workshop na bázi simulace autorského čtení tak, jak je učen na KATaP; k čemu workshop slouží a jak budou data vyhodnocena a k čemu slouží) a byli požádáni o informovaný souhlas s výzkumem samotným, se svou účastí na něm i s nahráváním workshopů. Účastníci byli předem požádáni, aby si na workshop připravili dva texty. Jeden, který budou číst nahlas, a druhý, který nebude nutně čten nahlas, tj. „nečtecí“. Druhý text měli zaslat nejméně hodinu před workshopem. Na workshopu pak byli opět seznámeni s výzkumem a následně bylo zahájeno autorské čtení jednotlivých textů (těch, které nebyly předem zaslány). Jednotlivé čtení bylo vždy následováno otázkou výzkumnice „Co jsme to slyšeli a jak?“, na kterou už autor/autorka textu nemohl/a reagovat, podobně jako při předmětu Autorské čtení na KATaP.
Czech name
Autorské čtení versus autorské psaní: ovlivnění tvůrčího procesu finální podobou prezentace textu
Czech description
—
Classification
Type
W - Workshop organization
CEP classification
—
OECD FORD branch
60403 - Performing arts studies (Musicology, Theater science, Dramaturgy)
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2021
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Event location
on-line
Event country
CZ - CZECH REPUBLIC
Event starting date
—
Event ending date
—
Total number of attendees
4
Foreign attendee count
—
Type of event by attendee nationality
CST - Celostátní akce