All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Authorial reading versus authorial writing: influencing of a creative process by final presentation of a text

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384984%3A51210%2F21%3AN0000096" target="_blank" >RIV/61384984:51210/21:N0000096 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://www.damu.cz/cs/science-and-research/granty/podporene-projekty/43-autorske-cteni-versus-tvurci-psani-ovlivneni-tvurciho-procesu-psani-finalni-podobou-prezentace-textu/" target="_blank" >https://www.damu.cz/cs/science-and-research/granty/podporene-projekty/43-autorske-cteni-versus-tvurci-psani-ovlivneni-tvurciho-procesu-psani-finalni-podobou-prezentace-textu/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Autorské čtení versus autorské psaní: ovlivnění tvůrčího procesu finální podobou prezentace textu

  • Original language description

    Workshop byl veden Mgr. Monikou Tintěrovou a skládal se ze studentů KATaP a ze široké veřejnosti. Proběhl dne 17/3/21 s názvem Autorské čtení versus tvůrčí psaní: ovlivnění tvůrčího procesu psaní finální podobou prezentace textu. Byla použita kvalitativní metoda sběru dat, tj. zúčastněné pozorování a diskuse. Ve skupině byli tři účastníci z řad studentů KATaP a jeden účastník mimo katedru. Účastníci byli v pozvánce informováni o povaze workshopu, byli seznámeni s povahou výzkumu (tj. workshop na bázi simulace autorského čtení tak, jak je učen na KATaP; k čemu workshop slouží a jak budou data vyhodnocena a k čemu slouží) a byli požádáni o informovaný souhlas s výzkumem samotným, se svou účastí na něm i s nahráváním workshopů. Účastníci byli předem požádáni, aby si na workshop připravili dva texty. Jeden, který budou číst nahlas, a druhý, který nebude nutně čten nahlas, tj. „nečtecí“. Druhý text měli zaslat nejméně hodinu před workshopem. Na workshopu pak byli opět seznámeni s výzkumem a následně bylo zahájeno autorské čtení jednotlivých textů (těch, které nebyly předem zaslány). Jednotlivé čtení bylo vždy následováno otázkou výzkumnice „Co jsme to slyšeli a jak?“, na kterou už autor/autorka textu nemohl/a reagovat, podobně jako při předmětu Autorské čtení na KATaP. Druhý workshop proběhl 24/3/21 a sloužil k ověření hypotéz a probíhal s jinou skupinou respondentů a s jinými texty. Složení bylo proti prvnímu opačné, tj. tři účastníci z řad veřejnosti a jeden účastník z katedry. Po dokončení čtení a diskuse nad texty následovala diskuse nad tématem autorské čtení a tvůrčí psaní. Došlo ke kladení výzkumných otázek, jak byly formulovány v žádosti projektu, ale i k formulaci nových, které vyvstaly během workshopů.

  • Czech name

    Autorské čtení versus autorské psaní: ovlivnění tvůrčího procesu finální podobou prezentace textu

  • Czech description

Classification

  • Type

    W - Workshop organization

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    60403 - Performing arts studies (Musicology, Theater science, Dramaturgy)

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2021

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Event location

    on-line

  • Event country

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Event starting date

  • Event ending date

  • Total number of attendees

    4

  • Foreign attendee count

  • Type of event by attendee nationality

    CST - Celostátní akce