Marketing in social services
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17250%2F07%3AA0800SD5" target="_blank" >RIV/61988987:17250/07:A0800SD5 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Marketing v sociálních službách
Original language description
Cílem příspěvku je problematika využití marketingu a reklamy v sociálních službách. Společenské a legislativní změny vyžadují od organizací poskytujících sociální služby tržní fungování. To vede k širšímu využívání marketingového myšlení, metod a nástrojů v sociální oblasti a to zejména v souvislosti s přijetím nového Zákona o sociálních službách v lednu 2007.
Czech name
Marketing v sociálních službách
Czech description
Cílem příspěvku je problematika využití marketingu a reklamy v sociálních službách. Společenské a legislativní změny vyžadují od organizací poskytujících sociální služby tržní fungování. To vede k širšímu využívání marketingového myšlení, metod a nástrojů v sociální oblasti a to zejména v souvislosti s přijetím nového Zákona o sociálních službách v lednu 2007.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2007
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Sborník mezinárodní konference Zvyšování konkurenceschopnosti aneb Nové výzvy pro rozvoj regionů, států a mezinárodních trhů
ISBN
978-80-248-1458-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
10
Pages from-to
1-10
Publisher name
EF VŠB-TU
Place of publication
Ostrava
Event location
Ostrava
Event date
Jan 1, 2007
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—