All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The Forms of Inner Cities and the City Management

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17310%2F06%3A00000068" target="_blank" >RIV/61988987:17310/06:00000068 - isvavai.cz</a>

  • Alternative codes found

    RIV/61988987:17310/06:00000003 RIV/61988987:17310/06:00000010 RIV/61988987:17310/06:A1000HUC

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Varianty rozvoje vnitrních měst a city management

  • Original language description

    Předkládaný příspěvek se zabývá konceptem komplexního městského marketingu respektive City managementu a to jednak v rámci teorie a jednak v rámci empirie. V úvodu bude představen koncept komplexního městského marketingu a City managementu v podmínkách německy mluvících zemí a také stručná charakteristika stavu městského marketingu v rámcových podmínkách ČR. Další část bude věnována deskripci, analýze a evaluaci projektu Centrum žije!, tj. projektu na oživení městského centra Ostravy v kontextu obou konceptů. V závěru příspěvku budou diskutovány potenciální doporučení nebo opatření nezbytná pro další úspěšný rozvoj tohoto projektu.

  • Czech name

    Varianty rozvoje vnitrních měst a city management

  • Czech description

    Předkládaný příspěvek se zabývá konceptem komplexního městského marketingu respektive City managementu a to jednak v rámci teorie a jednak v rámci empirie. V úvodu bude představen koncept komplexního městského marketingu a City managementu v podmínkách německy mluvících zemí a také stručná charakteristika stavu městského marketingu v rámcových podmínkách ČR. Další část bude věnována deskripci, analýze a evaluaci projektu Centrum žije!, tj. projektu na oživení městského centra Ostravy v kontextu obou konceptů. V závěru příspěvku budou diskutovány potenciální doporučení nebo opatření nezbytná pro další úspěšný rozvoj tohoto projektu.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AP - Municipal, regional and transportation planning

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    Result was created during the realization of more than one project. More information in the Projects tab.

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2006

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference Nové trendy - Nové nápady 2006

  • ISBN

    80-239-8268-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    14

  • Pages from-to

    171-184

  • Publisher name

    Soukromá vysoká školy ekonomická Znojmo

  • Place of publication

    Znojmo

  • Event location

    Znojmo

  • Event date

    Jan 1, 2006

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article