All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

How is carbon dioxide (CO2) linked to the increasing temperature on the Earth?

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17310%2F14%3AA1501BHO" target="_blank" >RIV/61988987:17310/14:A1501BHO - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Jak souvisí CO2 s teplotou na Zemi

  • Original language description

    Článek se snaží rozšířit texty pro učitele ZŠ zabývající se environmentální fyzikou. Navazuje na článek Nevratné procesy pro žáky základních škol. Součástí tohoto článku je scénář vyučovací hodiny, který vysvětluje žákům ZŠ souvislost mezi oxidem uhličitým CO2 a zvyšující se teplotou na Zemi, tj. skleníkovým efektem, z fyzikálního hlediska. Cílem obou článků je seznámit odbornou pedagogickou veřejnost i zájemce o přírodní vědy v ČR s nevratnými jevy na úrovni znalostí žáků základních škol a nižších ročníků víceletých gymnázií.

  • Czech name

    Jak souvisí CO2 s teplotou na Zemi

  • Czech description

    Článek se snaží rozšířit texty pro učitele ZŠ zabývající se environmentální fyzikou. Navazuje na článek Nevratné procesy pro žáky základních škol. Součástí tohoto článku je scénář vyučovací hodiny, který vysvětluje žákům ZŠ souvislost mezi oxidem uhličitým CO2 a zvyšující se teplotou na Zemi, tj. skleníkovým efektem, z fyzikálního hlediska. Cílem obou článků je seznámit odbornou pedagogickou veřejnost i zájemce o přírodní vědy v ČR s nevratnými jevy na úrovni znalostí žáků základních škol a nižších ročníků víceletých gymnázií.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2014

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    MATEMATIKA-FYZIKA-INFORMATIKA

  • ISSN

    1805-7705

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    4

  • Issue of the periodical within the volume

    4

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    7

  • Pages from-to

    295-301

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database