Support of the distance learning accreditation by eLearning
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F08%3AA1300PNJ" target="_blank" >RIV/61988987:17450/08:A1300PNJ - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Podpora akreditace distančního vzdělávání formou e-learningu
Original language description
Projekt ESF ?E-learningové prvky pro podporu výuky odborných a technických předmětů? na VŠB byl naplánován a je realizován jako velký pedagogický experiment. Začínal kurzy vysokoškolských učitelů zaměřených na projektování výuky, pokračoval tvorbou studijních materiálů často ve formě studijních opor nebo částí zaměřených na určitou část výuky, jejich posouzení z hlediska odborného a zvlášť z hlediska pedagogického, akční výzkum vysokoškolských učitelů v rámci jednosemestrálního pilotního ověřování tétovýuky končící studentskými evaluačními dotazníky, přepracování původních studijních materiálů na základě koncových zjištění. Vzhledem k tomu, že takřka všechno v rámci projektu bylo prováděno elektronickou formou, pokusili jsme se tento pedagogický experiment vyhodnotit z hlediska ověření metodik tvorby distančních e-learningových materiálů, využití distančních forem výuky a toho, jak napomáhá budoucí akreditaci distančního vzdělávání formou e-learningu.
Czech name
Podpora akreditace distančního vzdělávání formou e-learningu
Czech description
Projekt ESF ?E-learningové prvky pro podporu výuky odborných a technických předmětů? na VŠB byl naplánován a je realizován jako velký pedagogický experiment. Začínal kurzy vysokoškolských učitelů zaměřených na projektování výuky, pokračoval tvorbou studijních materiálů často ve formě studijních opor nebo částí zaměřených na určitou část výuky, jejich posouzení z hlediska odborného a zvlášť z hlediska pedagogického, akční výzkum vysokoškolských učitelů v rámci jednosemestrálního pilotního ověřování tétovýuky končící studentskými evaluačními dotazníky, přepracování původních studijních materiálů na základě koncových zjištění. Vzhledem k tomu, že takřka všechno v rámci projektu bylo prováděno elektronickou formou, pokusili jsme se tento pedagogický experiment vyhodnotit z hlediska ověření metodik tvorby distančních e-learningových materiálů, využití distančních forem výuky a toho, jak napomáhá budoucí akreditaci distančního vzdělávání formou e-learningu.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2008
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Problematika podávání žádostí o akreditaci graduovaných e-learningových studijních programů a oborů
ISBN
978-80-244-1907-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
12
Pages from-to
56-68
Publisher name
—
Place of publication
—
Event location
Ostrava
Event date
Apr 23, 2008
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—