All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

EVALUATION MODEL CIPP AND ITS POSSIBILITIES FOR QUALITY ASSESSMENT OF TEACHER PROFESSION AND IN-SERVICE TEACHER TRAINING

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F11%3AA12012HW" target="_blank" >RIV/61988987:17450/11:A12012HW - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Evaluační model CIPP a možnosti jeho využití v posuzování kvality učitelské profese a pregraduálního vzdělávání učitelů

  • Original language description

    Požadavky na kvalitu pregraduálního vzdělávání učitelů jsou odvozovány od operacionalizované úrovně profesních kompetencí a požadavků na výkon pracovních činností učitelů. Tato východiska bývají zakotvena v profesním standardu a vytváří vztahový rámec evaluačním a autoevaluačním procesům. Obsah příspěvku je zaměřen na evaluační model CIPP, jehož aspekty v podobě vstupů, procesů a výstupů umožňuje komplexně nahlédnout složitost jakéhokoli předmětu či objektu evaluace, který je v tomto příspěvku centrovánna učitele primárního vzdělávání a jeho profesní, pregraduální přípravu. Charakteristiky vstupů, procesů a výstupů v oblasti učitelské profese jsou doplněny tvorbou indikátorů kvality jako východisek tvorby profesního standardu.

  • Czech name

    Evaluační model CIPP a možnosti jeho využití v posuzování kvality učitelské profese a pregraduálního vzdělávání učitelů

  • Czech description

    Požadavky na kvalitu pregraduálního vzdělávání učitelů jsou odvozovány od operacionalizované úrovně profesních kompetencí a požadavků na výkon pracovních činností učitelů. Tato východiska bývají zakotvena v profesním standardu a vytváří vztahový rámec evaluačním a autoevaluačním procesům. Obsah příspěvku je zaměřen na evaluační model CIPP, jehož aspekty v podobě vstupů, procesů a výstupů umožňuje komplexně nahlédnout složitost jakéhokoli předmětu či objektu evaluace, který je v tomto příspěvku centrovánna učitele primárního vzdělávání a jeho profesní, pregraduální přípravu. Charakteristiky vstupů, procesů a výstupů v oblasti učitelské profese jsou doplněny tvorbou indikátorů kvality jako východisek tvorby profesního standardu.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2011

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Pregraduální příprava učitelů primární školy v kontextu kurikulární reformy

  • ISBN

    978-80-244-2775-1

  • Number of pages of the result

    9

  • Pages from-to

    81-90

  • Number of pages of the book

    295

  • Publisher name

    Univerzita Palackého v Olomouci

  • Place of publication

    Olomouc

  • UT code for WoS chapter