Achievement motivation and interpersonal needs
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F11%3AA12013WG" target="_blank" >RIV/61988987:17450/11:A12013WG - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Výkonová motivace a interpersonální potřeby
Original language description
Obsahem monografie je zpracování základní problematiky výkonové motivace a interpersonálního chování vysokoškolských studentů. Teoretická část obsahuje základní vymezení a charakteristiku motivace lidského chování s důrazem na výkonovou motivaci a psychogenní potřeby. Ve třetí části je podán výklad a základní charakteristika vývojového období adolescence se zaměřením na strukturu a motivaci osobnosti vysokoškolských studentů. Výzkum byl proveden pomocí dvou dotazníkových metod. Zkoumaný soubor představuje celkem 300 studentů vybraných tří fakult Ostravské univerzity. Získané výsledky naznačují, že problematika výkonové motivace a interpersonálních potřeb, jejich vzájemný vztah je jevem multikauzálním, který v sobě nese prvky jak vnitřní struktury osobnosti, tak i vnější vlivy a podmínky sociálního okolí.
Czech name
Výkonová motivace a interpersonální potřeby
Czech description
Obsahem monografie je zpracování základní problematiky výkonové motivace a interpersonálního chování vysokoškolských studentů. Teoretická část obsahuje základní vymezení a charakteristiku motivace lidského chování s důrazem na výkonovou motivaci a psychogenní potřeby. Ve třetí části je podán výklad a základní charakteristika vývojového období adolescence se zaměřením na strukturu a motivaci osobnosti vysokoškolských studentů. Výzkum byl proveden pomocí dvou dotazníkových metod. Zkoumaný soubor představuje celkem 300 studentů vybraných tří fakult Ostravské univerzity. Získané výsledky naznačují, že problematika výkonové motivace a interpersonálních potřeb, jejich vzájemný vztah je jevem multikauzálním, který v sobě nese prvky jak vnitřní struktury osobnosti, tak i vnější vlivy a podmínky sociálního okolí.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-7464-021-6
Number of pages
134
Publisher name
Pedagogická fakulta Ostravské univerzity v Ostravě
Place of publication
Ostrava
UT code for WoS book
—