All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Logopaedics prevention in the context of the expected outcomes of the educational programme for pre-school education

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F12%3AA130158Z" target="_blank" >RIV/61988987:17450/12:A130158Z - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Logopedická prevence v kontextu očekávaných výstupů vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání

  • Original language description

    Příspěvek je zaměřen na aspekty logopedické prevence u dětí předškolního věku. Analyzuje vybrané dílčí způsobilosti komunikativní kompetence u dětí předškolního věku, a to v kontextu očekávaných výstupů v dané oblasti, jejichž optimální úroveň je charakterizována rámcovým vzdělávacím programem pro předškolní vzdělávání. Příspěvek zdůrazňuje nutnost intenzivní stimulace jazykové a komunikativní kompetence v rámci primární logopedické prevence zejména u dětí s rizikovými signály ve vývoji řeči a poukazujena možné negativní důsledky v následném edukačním procesu. Dotýká se zároveň problematiky diagnostické kompetence pedagogů.

  • Czech name

    Logopedická prevence v kontextu očekávaných výstupů vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání

  • Czech description

    Příspěvek je zaměřen na aspekty logopedické prevence u dětí předškolního věku. Analyzuje vybrané dílčí způsobilosti komunikativní kompetence u dětí předškolního věku, a to v kontextu očekávaných výstupů v dané oblasti, jejichž optimální úroveň je charakterizována rámcovým vzdělávacím programem pro předškolní vzdělávání. Příspěvek zdůrazňuje nutnost intenzivní stimulace jazykové a komunikativní kompetence v rámci primární logopedické prevence zejména u dětí s rizikovými signály ve vývoji řeči a poukazujena možné negativní důsledky v následném edukačním procesu. Dotýká se zároveň problematiky diagnostické kompetence pedagogů.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    O - Projekt operacniho programu

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Špeciálna pedagogika na Slovensku v kontexte rokov 1967 - 2012

  • ISBN

    978-80-89256-94-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    14

  • Pages from-to

    657-674

  • Publisher name

    PdF UK

  • Place of publication

    Bratislava

  • Event location

    PdF UK Bratislava

  • Event date

    Oct 3, 2012

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article