All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The Competences of Special Educational Teacher in Educational Process of Children and Pupils with Disturbed Communicative Ability

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F14%3AA1501DXN" target="_blank" >RIV/61988987:17450/14:A1501DXN - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Kompetence speciálního pedagoga v edukačním procesu dětí a žáků s narušenou komunikační schopností

  • Original language description

    Příspěvek poukazuje na vybrané kompetence speciálního pedagoga se specializací logopedie - surdopedie s cílem poukázat na nutnost implementace specializovaných odborných činností do výchovně - vzdělávacího procesu. Zaměřuje se logopedickou prevenci v předškolním věku a na začátku povinné školní docházky, diagnostiku speciálních vzdělávacích potřeb a komplexní logopedickou intervenci u integrovaných žáků s narušenou komunikační schopností. Zároveň zdůrazňuje opodstatněnost zakotvení pozice speciálního pedagoga v týmu školního poradenského pracoviště.

  • Czech name

    Kompetence speciálního pedagoga v edukačním procesu dětí a žáků s narušenou komunikační schopností

  • Czech description

    Příspěvek poukazuje na vybrané kompetence speciálního pedagoga se specializací logopedie - surdopedie s cílem poukázat na nutnost implementace specializovaných odborných činností do výchovně - vzdělávacího procesu. Zaměřuje se logopedickou prevenci v předškolním věku a na začátku povinné školní docházky, diagnostiku speciálních vzdělávacích potřeb a komplexní logopedickou intervenci u integrovaných žáků s narušenou komunikační schopností. Zároveň zdůrazňuje opodstatněnost zakotvení pozice speciálního pedagoga v týmu školního poradenského pracoviště.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    O - Projekt operacniho programu

Others

  • Publication year

    2014

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Inovácie v teórii a praxi výchovnej a komplexnej rehabilitácie osôb so zdravotným postihnutím

  • ISBN

    978-80-89726-28-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    15

  • Pages from-to

    334-349

  • Publisher name

    PdF Univerzity Komenského

  • Place of publication

    Bratislava

  • Event location

    Bratislava

  • Event date

    Nov 20, 2014

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article