All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Logopedic intervetion in inclusive education

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F16%3AA1701JFA" target="_blank" >RIV/61988987:17450/16:A1701JFA - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Logopedická intervence v inkluzivním vzdělávání

  • Original language description

    Předložený text je věnován aspektům logopedické intervence v rezortu školství s důrazem na potřebu systémové podpory účasti logopedů v edukační realitě. Je orientován na narušenou komunikační schopnost a procesy porozumění jako rizikové faktory neúspěchů žáků ve vzdělávání. Upozorňuje na potřebu spolupráce logopedů s rodiči a pedagogy žáků ohrožených rizikem neúspěchu ve vzdělávání a jejich aktivní účast na vytváření podmínek pro inkluzivní, stimulující a motivující prostředí v primárním vzdělávání. Prezentuje rovněž výsledky vybraných výzkumů, jimiž chce poukázat na naléhavé problémy logopedické intervence ve školství v kontextu prevence školní neúspěšností žáků (nejen) s poruchami vývoje řečové komunikace. V závěru doporučuje opatření za účelem zvýšení efektivity logopedické intervence ve školství.

  • Czech name

    Logopedická intervence v inkluzivním vzdělávání

  • Czech description

    Předložený text je věnován aspektům logopedické intervence v rezortu školství s důrazem na potřebu systémové podpory účasti logopedů v edukační realitě. Je orientován na narušenou komunikační schopnost a procesy porozumění jako rizikové faktory neúspěchů žáků ve vzdělávání. Upozorňuje na potřebu spolupráce logopedů s rodiči a pedagogy žáků ohrožených rizikem neúspěchu ve vzdělávání a jejich aktivní účast na vytváření podmínek pro inkluzivní, stimulující a motivující prostředí v primárním vzdělávání. Prezentuje rovněž výsledky vybraných výzkumů, jimiž chce poukázat na naléhavé problémy logopedické intervence ve školství v kontextu prevence školní neúspěšností žáků (nejen) s poruchami vývoje řečové komunikace. V závěru doporučuje opatření za účelem zvýšení efektivity logopedické intervence ve školství.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2016

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Evropké pedagogické fórum 2016, reflexe pedagogiky a psychologie

  • ISBN

    978-80-87952-16-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    10

  • Pages from-to

    75-85

  • Publisher name

    Magnanimitas, Hradec Králové

  • Place of publication

    Hradec Králové

  • Event location

    Hradec Králové

  • Event date

    Nov 28, 2016

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article