All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Evaluating adaptability of study materials

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F12%3AA13015QF" target="_blank" >RIV/61988987:17450/12:A13015QF - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Hodnocení adaptovatelnosti studijních opor

  • Original language description

    Hodnocení adaptovatelnosti výuky lze uskutečňovat, jsou-li naplněny vhodné podmínky, tj. prostředí a studijní materiál. Z řady kategorií adaptovatelnosti se soustředíme na jednu z nich - adaptovatelnost výukového materiálu. Kapitola přibližuje metodiku pro tvorbu specifického studijního materiálu. Metodika tvorby adaptovatelných výukových materiálů vychází z obecných pedagogických zásad, metodiky tvorby distančních učebnic a pravidel eLearningové formy výuky. Pro tuto oblast jsou stanovena kritéria hodnocení. Studijní materiály jsou posuzovány recenzenty, kteří využívají speciální oponentní dotazník, s jehož strukturou se v kapitole seznámíme.

  • Czech name

    Hodnocení adaptovatelnosti studijních opor

  • Czech description

    Hodnocení adaptovatelnosti výuky lze uskutečňovat, jsou-li naplněny vhodné podmínky, tj. prostředí a studijní materiál. Z řady kategorií adaptovatelnosti se soustředíme na jednu z nich - adaptovatelnost výukového materiálu. Kapitola přibližuje metodiku pro tvorbu specifického studijního materiálu. Metodika tvorby adaptovatelných výukových materiálů vychází z obecných pedagogických zásad, metodiky tvorby distančních učebnic a pravidel eLearningové formy výuky. Pro tuto oblast jsou stanovena kritéria hodnocení. Studijní materiály jsou posuzovány recenzenty, kteří využívají speciální oponentní dotazník, s jehož strukturou se v kapitole seznámíme.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GA406%2F09%2F0242" target="_blank" >GA406/09/0242: Evaluation of eLearningu - system approach</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Přístupy k evaluaci eLearningu

  • ISBN

    978-80-7464-121-3

  • Number of pages of the result

    15

  • Pages from-to

    87-101

  • Number of pages of the book

    190

  • Publisher name

    Ostravská univerzita

  • Place of publication

    Ostrava

  • UT code for WoS chapter