All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Approaches to evaluation of eLearning

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F12%3AA130176Y" target="_blank" >RIV/61988987:17450/12:A130176Y - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Přehled přístupů k evaluaci eLearningu

  • Original language description

    Kapitola předkládá přehled o přístupech k evaluaci eLearningu z našich i zahrančních zdrojů. Vzhledem k záměru projektu , předložit model pro systematickou evaluaci eLearningu a stanovit faktory, které mohou ovlivňovat jeho kvalitu, efektivitu a ekonomiku, jsme se rozhodli pro systémový přístup. Při studiu dostupných zdrojů o eLearningu jsme se zaměřili mj. na takové studijní materiály, které by nám pomohly zvolit vhodné subsystémy či prvky v systému evaluace eLearningu. Jako ukázky jsme vybrali Kirkpatrickův čtyřúrovňový model, rámcový model pro evaluaci eLearningu autorů Hughese a Attwella, švédský model pro hodnocení kvality eLearningu a práce Badula Khana, ve kterých autor systematicky objasňuje souvislosti důležité pro vytváření smysluplného eLearningového prostředí.

  • Czech name

    Přehled přístupů k evaluaci eLearningu

  • Czech description

    Kapitola předkládá přehled o přístupech k evaluaci eLearningu z našich i zahrančních zdrojů. Vzhledem k záměru projektu , předložit model pro systematickou evaluaci eLearningu a stanovit faktory, které mohou ovlivňovat jeho kvalitu, efektivitu a ekonomiku, jsme se rozhodli pro systémový přístup. Při studiu dostupných zdrojů o eLearningu jsme se zaměřili mj. na takové studijní materiály, které by nám pomohly zvolit vhodné subsystémy či prvky v systému evaluace eLearningu. Jako ukázky jsme vybrali Kirkpatrickův čtyřúrovňový model, rámcový model pro evaluaci eLearningu autorů Hughese a Attwella, švédský model pro hodnocení kvality eLearningu a práce Badula Khana, ve kterých autor systematicky objasňuje souvislosti důležité pro vytváření smysluplného eLearningového prostředí.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GA406%2F09%2F0242" target="_blank" >GA406/09/0242: Evaluation of eLearningu - system approach</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Přístupy k evaluaci eLearningu

  • ISBN

    978-80-7464-121-3

  • Number of pages of the result

    18

  • Pages from-to

    17-34

  • Number of pages of the book

    190

  • Publisher name

    Ostravská univerzita

  • Place of publication

    Ostrava

  • UT code for WoS chapter