Approaches to evaluation of eLearning
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F12%3AA130176Y" target="_blank" >RIV/61988987:17450/12:A130176Y - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Přehled přístupů k evaluaci eLearningu
Original language description
Kapitola předkládá přehled o přístupech k evaluaci eLearningu z našich i zahrančních zdrojů. Vzhledem k záměru projektu , předložit model pro systematickou evaluaci eLearningu a stanovit faktory, které mohou ovlivňovat jeho kvalitu, efektivitu a ekonomiku, jsme se rozhodli pro systémový přístup. Při studiu dostupných zdrojů o eLearningu jsme se zaměřili mj. na takové studijní materiály, které by nám pomohly zvolit vhodné subsystémy či prvky v systému evaluace eLearningu. Jako ukázky jsme vybrali Kirkpatrickův čtyřúrovňový model, rámcový model pro evaluaci eLearningu autorů Hughese a Attwella, švédský model pro hodnocení kvality eLearningu a práce Badula Khana, ve kterých autor systematicky objasňuje souvislosti důležité pro vytváření smysluplného eLearningového prostředí.
Czech name
Přehled přístupů k evaluaci eLearningu
Czech description
Kapitola předkládá přehled o přístupech k evaluaci eLearningu z našich i zahrančních zdrojů. Vzhledem k záměru projektu , předložit model pro systematickou evaluaci eLearningu a stanovit faktory, které mohou ovlivňovat jeho kvalitu, efektivitu a ekonomiku, jsme se rozhodli pro systémový přístup. Při studiu dostupných zdrojů o eLearningu jsme se zaměřili mj. na takové studijní materiály, které by nám pomohly zvolit vhodné subsystémy či prvky v systému evaluace eLearningu. Jako ukázky jsme vybrali Kirkpatrickův čtyřúrovňový model, rámcový model pro evaluaci eLearningu autorů Hughese a Attwella, švédský model pro hodnocení kvality eLearningu a práce Badula Khana, ve kterých autor systematicky objasňuje souvislosti důležité pro vytváření smysluplného eLearningového prostředí.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA406%2F09%2F0242" target="_blank" >GA406/09/0242: Evaluation of eLearningu - system approach</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Přístupy k evaluaci eLearningu
ISBN
978-80-7464-121-3
Number of pages of the result
18
Pages from-to
17-34
Number of pages of the book
190
Publisher name
Ostravská univerzita
Place of publication
Ostrava
UT code for WoS chapter
—