All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Analytical-synthetic modeling in education for gifted pupils

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F12%3AA1301611" target="_blank" >RIV/61988987:17450/12:A1301611 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Analyticko-syntetické modelování ve vzdělávání nadaných žáků

  • Original language description

    Specifika vzdělávání nadaných žáků jsou (v rámci školské reformy v České republice), v současnosti široce diskutována. Problematiku práce s nadanými žáky je přesto nutné ještě více zakomponovat do povědomí pedagogické veřejnosti, neboť právě ona je schopna zkvalitnit vzdělávání nadaných a změnit jejich postavení v rámci celého edukačního procesu. Školy, které nedokáží vytvořit odpovídající a dostatečně náročné vzdělávací prostředí pro nadané žáky s celou řadou zajímavých edukačních příležitostí totiž nemohou splnit jeden ze základních požadavků v péči o nadané. Tímto požadavkem je eliminace nudy a frustrace takových žáků z toho, že nepracují s informacemi, které by významně obohacovaly jejich stávající znalosti.

  • Czech name

    Analyticko-syntetické modelování ve vzdělávání nadaných žáků

  • Czech description

    Specifika vzdělávání nadaných žáků jsou (v rámci školské reformy v České republice), v současnosti široce diskutována. Problematiku práce s nadanými žáky je přesto nutné ještě více zakomponovat do povědomí pedagogické veřejnosti, neboť právě ona je schopna zkvalitnit vzdělávání nadaných a změnit jejich postavení v rámci celého edukačního procesu. Školy, které nedokáží vytvořit odpovídající a dostatečně náročné vzdělávací prostředí pro nadané žáky s celou řadou zajímavých edukačních příležitostí totiž nemohou splnit jeden ze základních požadavků v péči o nadané. Tímto požadavkem je eliminace nudy a frustrace takových žáků z toho, že nepracují s informacemi, které by významně obohacovaly jejich stávající znalosti.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae, Universitas Catholica Ružomberok

  • ISSN

    1336-2232

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    2

  • Issue of the periodical within the volume

    2

  • Country of publishing house

    SK - SLOVAKIA

  • Number of pages

    9

  • Pages from-to

    49-57

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database