Analytical-synthetic modeling in education for gifted pupils
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F12%3AA1301611" target="_blank" >RIV/61988987:17450/12:A1301611 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Analyticko-syntetické modelování ve vzdělávání nadaných žáků
Original language description
Specifika vzdělávání nadaných žáků jsou (v rámci školské reformy v České republice), v současnosti široce diskutována. Problematiku práce s nadanými žáky je přesto nutné ještě více zakomponovat do povědomí pedagogické veřejnosti, neboť právě ona je schopna zkvalitnit vzdělávání nadaných a změnit jejich postavení v rámci celého edukačního procesu. Školy, které nedokáží vytvořit odpovídající a dostatečně náročné vzdělávací prostředí pro nadané žáky s celou řadou zajímavých edukačních příležitostí totiž nemohou splnit jeden ze základních požadavků v péči o nadané. Tímto požadavkem je eliminace nudy a frustrace takových žáků z toho, že nepracují s informacemi, které by významně obohacovaly jejich stávající znalosti.
Czech name
Analyticko-syntetické modelování ve vzdělávání nadaných žáků
Czech description
Specifika vzdělávání nadaných žáků jsou (v rámci školské reformy v České republice), v současnosti široce diskutována. Problematiku práce s nadanými žáky je přesto nutné ještě více zakomponovat do povědomí pedagogické veřejnosti, neboť právě ona je schopna zkvalitnit vzdělávání nadaných a změnit jejich postavení v rámci celého edukačního procesu. Školy, které nedokáží vytvořit odpovídající a dostatečně náročné vzdělávací prostředí pro nadané žáky s celou řadou zajímavých edukačních příležitostí totiž nemohou splnit jeden ze základních požadavků v péči o nadané. Tímto požadavkem je eliminace nudy a frustrace takových žáků z toho, že nepracují s informacemi, které by významně obohacovaly jejich stávající znalosti.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae, Universitas Catholica Ružomberok
ISSN
1336-2232
e-ISSN
—
Volume of the periodical
2
Issue of the periodical within the volume
2
Country of publishing house
SK - SLOVAKIA
Number of pages
9
Pages from-to
49-57
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—