All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Self-reflection - factor which contributing to the quality of initial teacher education

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F13%3AA14018E2" target="_blank" >RIV/61988987:17450/13:A14018E2 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Sebereflexe - činitel přispívající ke kvalitě přípravného vzdělávání

  • Original language description

    Sebereflexi považujeme za proces podílející se na odpovědném učení se budoucího učitele a za proces, jež významně ovlivňuje kvalitu celého průběhu jeho přípravného vzdělávání i jeho profesní a osobnostní rozvoj. Prostředkem sebereflexe mohou být tematizované úkoly pro řízenou diskusi nebo zpracované jako seminární práce. Sebereflektivní dovednosti se studující musí učit. Nejlépe jde studujícím sebereflexe do minulosti. Sebereflexe v aktuálně probíhajícím pedagogickém procesu je pro ně obtížná. Součástísebereflexe jsou další procesy, např. sebemonitorování (self-monitoring), vyjádření pravdivého sebeobrazu (self-image), sebepozorování, sebehodnocení (self-observation). Očekávaným výsledkem by mělo být sebepoznání a sebepojetí v učitelské roli a vytvoření odpovědného přístupu k učitelství, k vlastnímu studiu a k dítěti.

  • Czech name

    Sebereflexe - činitel přispívající ke kvalitě přípravného vzdělávání

  • Czech description

    Sebereflexi považujeme za proces podílející se na odpovědném učení se budoucího učitele a za proces, jež významně ovlivňuje kvalitu celého průběhu jeho přípravného vzdělávání i jeho profesní a osobnostní rozvoj. Prostředkem sebereflexe mohou být tematizované úkoly pro řízenou diskusi nebo zpracované jako seminární práce. Sebereflektivní dovednosti se studující musí učit. Nejlépe jde studujícím sebereflexe do minulosti. Sebereflexe v aktuálně probíhajícím pedagogickém procesu je pro ně obtížná. Součástísebereflexe jsou další procesy, např. sebemonitorování (self-monitoring), vyjádření pravdivého sebeobrazu (self-image), sebepozorování, sebehodnocení (self-observation). Očekávaným výsledkem by mělo být sebepoznání a sebepojetí v učitelské roli a vytvoření odpovědného přístupu k učitelství, k vlastnímu studiu a k dítěti.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Pedagogica Actualis IV.

  • ISBN

    978-80-8105-448-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    6

  • Pages from-to

    24-29

  • Publisher name

    Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave

  • Place of publication

    Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave

  • Event location

    Trnava, Slovensko

  • Event date

    Dec 6, 2012

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article