The analytical-synthetic modelling in education of students gifted in science.
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F13%3AA14019ZI" target="_blank" >RIV/61988987:17450/13:A14019ZI - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Analyticko-syntetické modelování ve vzdělávání přírodovědně nadaných žáků
Original language description
Není novinkou, že nadaní žáci patří často mezi tzv. problémové žáky, protože mnozí učitelé stále nejsou schopni zvolit pro jejich vzdělávání adekvátní pedagogické přístupy a vzdělávací strategie. Pro vzdělávání nadaných je třeba vytvořit přehledný edukační systém.
Czech name
Analyticko-syntetické modelování ve vzdělávání přírodovědně nadaných žáků
Czech description
Není novinkou, že nadaní žáci patří často mezi tzv. problémové žáky, protože mnozí učitelé stále nejsou schopni zvolit pro jejich vzdělávání adekvátní pedagogické přístupy a vzdělávací strategie. Pro vzdělávání nadaných je třeba vytvořit přehledný edukační systém.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
In Jana Škrabánková, Josef Trna a kol. Nadaní žáci a jejich učitelé v českých školách: zaměřeno na přírodovědu a matematiku.
ISBN
978-80-7315-244-4
Number of pages of the result
8
Pages from-to
31-38
Number of pages of the book
137
Publisher name
Paido
Place of publication
Brno
UT code for WoS chapter
—