Contribution of schools to the development of children's reading activities, at the first stage of the education process
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F14%3AA1501BCY" target="_blank" >RIV/61988987:17450/14:A1501BCY - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Udział szkoły w rozwoju czytelnictwa u dzieci w wieku wczesnoszkolnym
Original language description
Příspěvek je věnován čtenářství a čtenářským aktivitám žáků základních škol, monitoruje vliv školy, výuky mateřského jazyka a literatury na rozsah a obsah čtenářských aktivit žáků. Seznamuje s výsledky výzkumů, které byly uskutečněny mezi učiteli a žákyzákladních škol (dotazníkové šetření), a s výsledky analýz tzv. čtenářských deníků (záznamů žáků o četbě).
Czech name
Udział szkoły w rozwoju czytelnictwa u dzieci w wieku wczesnoszkolnym
Czech description
Příspěvek je věnován čtenářství a čtenářským aktivitám žáků základních škol, monitoruje vliv školy, výuky mateřského jazyka a literatury na rozsah a obsah čtenářských aktivit žáků. Seznamuje s výsledky výzkumů, které byly uskutečněny mezi učiteli a žákyzákladních škol (dotazníkové šetření), a s výsledky analýz tzv. čtenářských deníků (záznamů žáků o četbě).
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2014
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Pedagogika wczesnoszkolna wocec zmieniajacych się kontekstów społecznych
ISBN
978-83-7780-552-7
Number of pages of the result
14
Pages from-to
228-241
Number of pages of the book
321
Publisher name
Wydawnictwo Adam Marszalek, Toruń
Place of publication
Toruń
UT code for WoS chapter
—