All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Interactional style of teachers in terms of gender

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F14%3AA1501BTN" target="_blank" >RIV/61988987:17450/14:A1501BTN - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Interakční styl učitelů v závislosti na genderu

  • Original language description

    Článek svým zaměřením sahá do oblasti pedagogické komunikace a interakce, specificky se zaměřuje na projevy interakčního stylu učitelů ve výuce v závislosti na jejich genderových rozdílech. Informuje a srovnává výsledky šetření z roku 2008 a 2013, jejichž cílem bylo zjistit, jak genderové rozdíly ovlivňují projevy učitelů v rámci interakčního stylu a jak tyto projevy hodnotí samotní žáci v procesu školní výuky. K získání výzkumných dat byl použit jeden ze standardizovaných dotazníků interakčního stylu učitele.

  • Czech name

    Interakční styl učitelů v závislosti na genderu

  • Czech description

    Článek svým zaměřením sahá do oblasti pedagogické komunikace a interakce, specificky se zaměřuje na projevy interakčního stylu učitelů ve výuce v závislosti na jejich genderových rozdílech. Informuje a srovnává výsledky šetření z roku 2008 a 2013, jejichž cílem bylo zjistit, jak genderové rozdíly ovlivňují projevy učitelů v rámci interakčního stylu a jak tyto projevy hodnotí samotní žáci v procesu školní výuky. K získání výzkumných dat byl použit jeden ze standardizovaných dotazníků interakčního stylu učitele.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2014

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Pedagogická diagnostika a profese učitele

  • ISBN

    978-80-7464-653-9

  • Number of pages of the result

    18

  • Pages from-to

    69-86

  • Number of pages of the book

    108

  • Publisher name

    OU v Ostravě

  • Place of publication

    Ostrava

  • UT code for WoS chapter