All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Students? Reflections on Teaching Elementary Mathematics via Scheme Building Method

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F14%3AA1501CTJ" target="_blank" >RIV/61988987:17450/14:A1501CTJ - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Studentské reflexe výuky elementární matematiky metodou budování schémat

  • Original language description

    Prezentujeme analýzu studentských reflexí průběžné profesní praxe v matematice 1. st. ZŠ vyučované metodou budování schémat. Reflexe vyhodnocujeme v parametrech: klima hodiny, komunikace v hodině, architektura hodiny a důležité epizody. Porovnáváme praxináslechovou, kdy studenti sledovali zkušeného učitele, a výstupovou, kdy studenti sledovali své spolužáky. Odpovědi studentů zaznamenáváme kvalitativně i kvantitativně.

  • Czech name

    Studentské reflexe výuky elementární matematiky metodou budování schémat

  • Czech description

    Prezentujeme analýzu studentských reflexí průběžné profesní praxe v matematice 1. st. ZŠ vyučované metodou budování schémat. Reflexe vyhodnocujeme v parametrech: klima hodiny, komunikace v hodině, architektura hodiny a důležité epizody. Porovnáváme praxináslechovou, kdy studenti sledovali zkušeného učitele, a výstupovou, kdy studenti sledovali své spolužáky. Odpovědi studentů zaznamenáváme kvalitativně i kvantitativně.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2014

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Dva dny s didaktikou matematiky 2014, sborník příspěvků

  • ISBN

    978-80-86843-44-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    5

  • Pages from-to

    161-165

  • Publisher name

    Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta

  • Place of publication

    Praha

  • Event location

    Praha

  • Event date

    Feb 13, 2014

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article