All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Adaptive e-Learning in the process of learning foreign languages

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F14%3AA1501CVN" target="_blank" >RIV/61988987:17450/14:A1501CVN - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Adaptivní e-Learning v procesu výuky cizích jazyků

  • Original language description

    Již řadu let se v moderní pedagogice se běžně používá spojení integrace ICT do vzdělávání. Vhodným používáním ICT ve vzdělávání může být docíleno situace, kdy využívání ICT zlepší proces učení a vyučování. Jedním ze směrů, které se o integraci ICT do vzdělávání snaží je oblast e-learningu, přesněji v dnešní době jeho podoba adaptivního e-learningu. Principem je přizpůsobení klasického e-learningového procesu na míru studujícímu, při podpoře a preferenci kladných studijních návyků a smyslových preferencí. Problematika adaptivního e-learningu je v následujícím příspěvku aplikována na oblast výuky cizích jazyků. V článku jsou popsána základní východiska pro vývoj této teorie, její aplikace na oblast výuky cizích jazyků a seznámení s výzkumem probíhajícímv této oblasti na PdF OU.

  • Czech name

    Adaptivní e-Learning v procesu výuky cizích jazyků

  • Czech description

    Již řadu let se v moderní pedagogice se běžně používá spojení integrace ICT do vzdělávání. Vhodným používáním ICT ve vzdělávání může být docíleno situace, kdy využívání ICT zlepší proces učení a vyučování. Jedním ze směrů, které se o integraci ICT do vzdělávání snaží je oblast e-learningu, přesněji v dnešní době jeho podoba adaptivního e-learningu. Principem je přizpůsobení klasického e-learningového procesu na míru studujícímu, při podpoře a preferenci kladných studijních návyků a smyslových preferencí. Problematika adaptivního e-learningu je v následujícím příspěvku aplikována na oblast výuky cizích jazyků. V článku jsou popsána základní východiska pro vývoj této teorie, její aplikace na oblast výuky cizích jazyků a seznámení s výzkumem probíhajícímv této oblasti na PdF OU.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2014

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Sborník příspěvků z konference a soutěže eLearning 2014

  • ISBN

    978-80-7435-481-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    3

  • Pages from-to

    99-101

  • Publisher name

    Gaudeamus, Hradec Králové

  • Place of publication

    Hradec Králové

  • Event location

    Hradec Králové

  • Event date

    Nov 5, 2014

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article