Adaptive e-Learning in the process of learning foreign languages
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F14%3AA1501CVN" target="_blank" >RIV/61988987:17450/14:A1501CVN - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Adaptivní e-Learning v procesu výuky cizích jazyků
Original language description
Již řadu let se v moderní pedagogice se běžně používá spojení integrace ICT do vzdělávání. Vhodným používáním ICT ve vzdělávání může být docíleno situace, kdy využívání ICT zlepší proces učení a vyučování. Jedním ze směrů, které se o integraci ICT do vzdělávání snaží je oblast e-learningu, přesněji v dnešní době jeho podoba adaptivního e-learningu. Principem je přizpůsobení klasického e-learningového procesu na míru studujícímu, při podpoře a preferenci kladných studijních návyků a smyslových preferencí. Problematika adaptivního e-learningu je v následujícím příspěvku aplikována na oblast výuky cizích jazyků. V článku jsou popsána základní východiska pro vývoj této teorie, její aplikace na oblast výuky cizích jazyků a seznámení s výzkumem probíhajícímv této oblasti na PdF OU.
Czech name
Adaptivní e-Learning v procesu výuky cizích jazyků
Czech description
Již řadu let se v moderní pedagogice se běžně používá spojení integrace ICT do vzdělávání. Vhodným používáním ICT ve vzdělávání může být docíleno situace, kdy využívání ICT zlepší proces učení a vyučování. Jedním ze směrů, které se o integraci ICT do vzdělávání snaží je oblast e-learningu, přesněji v dnešní době jeho podoba adaptivního e-learningu. Principem je přizpůsobení klasického e-learningového procesu na míru studujícímu, při podpoře a preferenci kladných studijních návyků a smyslových preferencí. Problematika adaptivního e-learningu je v následujícím příspěvku aplikována na oblast výuky cizích jazyků. V článku jsou popsána základní východiska pro vývoj této teorie, její aplikace na oblast výuky cizích jazyků a seznámení s výzkumem probíhajícímv této oblasti na PdF OU.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2014
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Sborník příspěvků z konference a soutěže eLearning 2014
ISBN
978-80-7435-481-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
3
Pages from-to
99-101
Publisher name
Gaudeamus, Hradec Králové
Place of publication
Hradec Králové
Event location
Hradec Králové
Event date
Nov 5, 2014
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—