Monitoring of partial abilities of communicative competence of Pupils with special educational needs
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F14%3AA1501E06" target="_blank" >RIV/61988987:17450/14:A1501E06 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
angličtina
Original language name
Monitoring of partial abilities of communicative competence of Pupils with special educational needs
Original language description
Předložený text je orientován na komunikační kompetenci jako podstatný faktor ovlivňující školní úspěšnost žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Analýzou vybraných oblastí jazykových a komunikačních dovedností žáků s lehkým mentálním postižením v primárním vzdělávání chceme poukázat na možná rizika ve vztahu k plnění vzdělávacích cílů v primárním vzdělávání. Obsahem příspěvku jsou návrhy pro aktualizaci platných kurikulárních dokumentů s důrazem na pragmatický cíl výuky ke komunikaci a praktickoupřípravu žáků na každodenní dorozumívání se s lidmi v různých komunikačních situacích prostřednictvím jazykových i mimojazykových prostředků.
Czech name
—
Czech description
—
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2014
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Linguistic, Cultural and Educational Issues of Roma
ISBN
9783862885824
Number of pages of the result
12
Pages from-to
141-152
Number of pages of the book
321
Publisher name
LINCOM GmbH
Place of publication
Muenchen, Germany
UT code for WoS chapter
—