The conditions of integrated education of pupils with disturbed communication ability
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F15%3AA1601EGR" target="_blank" >RIV/61988987:17450/15:A1601EGR - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
angličtina
Original language name
The conditions of integrated education of pupils with disturbed communication ability
Original language description
V základních školách se učitelé setkávají vedle žáků s očekávanou úrovní komunikační kompetence také s žáky, u nichž jsou patrné vážnější nedostatky v jazykových a komunikačních dovednostech. Příspěvek ukazuje kvalitativní pohled na podmínky vzdělávání integrovaných žáků s narušenou komunikační schopností. V textu jsou prezentovány výsledky dílčích výzkumných šetření, monitorujících aplikaci podpůrných opatření v integrovaném vzdělávání.
Czech name
—
Czech description
—
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2015
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Grant journal
ISSN
1805-062X
e-ISSN
—
Volume of the periodical
—
Issue of the periodical within the volume
04/01
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
6
Pages from-to
114-119
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—