All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Practical elementary schools: Qualitative analysis of subjects, objects and process of school education

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F15%3AA1601FFZ" target="_blank" >RIV/61988987:17450/15:A1601FFZ - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Základní škola praktická: Kvalitativní analýza subjektů, objektů, a procesů vzdělávání

  • Original language description

    Předložený text je dílčím výstupem republikového výzkumného záměru projektu s názvem Sociologický monitoring vzdělanostních vstupů a výstupů dětí a žáků, včetně dětí a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v České republice a dílčím výstupem fakultního výzkumného projektu Vzdělávací strategie v edukaci vybraných skupin žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Cílem příspěvku je charakterizovat a objasnit vybrané prezentované situace ze školního prostředí, v rámci kterých se stali předmětem zájmupedagogičtí pracovníci a žáci vybrané základní školy praktické. K aplikovaným výzkumným metodám patřily především pozorování, dotazování a obsahovaná analýza interních dokumentů. Deskripce vymezených oblastí zájmu byla výzkumně vázána na příslušný typ školy dle aktuálně platných legislativních předpisů.

  • Czech name

    Základní škola praktická: Kvalitativní analýza subjektů, objektů, a procesů vzdělávání

  • Czech description

    Předložený text je dílčím výstupem republikového výzkumného záměru projektu s názvem Sociologický monitoring vzdělanostních vstupů a výstupů dětí a žáků, včetně dětí a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v České republice a dílčím výstupem fakultního výzkumného projektu Vzdělávací strategie v edukaci vybraných skupin žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Cílem příspěvku je charakterizovat a objasnit vybrané prezentované situace ze školního prostředí, v rámci kterých se stali předmětem zájmupedagogičtí pracovníci a žáci vybrané základní školy praktické. K aplikovaným výzkumným metodám patřily především pozorování, dotazování a obsahovaná analýza interních dokumentů. Deskripce vymezených oblastí zájmu byla výzkumně vázána na příslušný typ školy dle aktuálně platných legislativních předpisů.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference. EVROPSKÉ PEDAGOGICKÉ FÓRUM 2015. PŘÍNOSY, VÝZVY, OČEKÁVÁNÍ

  • ISBN

    978-80-87952-11-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    455

  • Pages from-to

    361-374

  • Publisher name

    Magnanimitas

  • Place of publication

    Hradec Králové

  • Event location

    Hradec Králové

  • Event date

    Nov 23, 2015

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article