The introduction of social media in school education
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F15%3AA1601FGY" target="_blank" >RIV/61988987:17450/15:A1601FGY - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Zavádění sociálních médií do školní výuky
Original language description
Příspěvek je zaměřen na rozvoj vybraných měkkých dovedností žáků základních škol s využitím sociálních médií implementovaných do výuky prostřednictvím projektových aktivit škol. Na sociální média nahlížíme jako na představitele nových přístupů v oblastiobousměrné komunikace a kooperace s žáky, učiteli, rodiči i partnerskými školami. Realizované výzkumy, stejně jako autorčina šetření, poukazují na nedostatečné využívání těchto online nástrojů v rukou učitelů primárního vzdělávání, zejména ve spojitostis e-bezpečností žáka a nedostatečnou informovaností o možnostech jejího využití pro vzdělávací činnost. Autorka se snaží na tento stav reagovat návrhem virtuální sociální sítě participujících škol. Navržená síť doplní základní školní infrastrukturu o řešení nabízející bezpečnou a snadnou komunikaci, sdílení i výměnu informací prostřednictvím projektové aktivity škol. V duchu teorie konektivismu tak hledáme nový pohled na vzdělávání v sektoru primárního školství přesahující rámec jednotli
Czech name
Zavádění sociálních médií do školní výuky
Czech description
Příspěvek je zaměřen na rozvoj vybraných měkkých dovedností žáků základních škol s využitím sociálních médií implementovaných do výuky prostřednictvím projektových aktivit škol. Na sociální média nahlížíme jako na představitele nových přístupů v oblastiobousměrné komunikace a kooperace s žáky, učiteli, rodiči i partnerskými školami. Realizované výzkumy, stejně jako autorčina šetření, poukazují na nedostatečné využívání těchto online nástrojů v rukou učitelů primárního vzdělávání, zejména ve spojitostis e-bezpečností žáka a nedostatečnou informovaností o možnostech jejího využití pro vzdělávací činnost. Autorka se snaží na tento stav reagovat návrhem virtuální sociální sítě participujících škol. Navržená síť doplní základní školní infrastrukturu o řešení nabízející bezpečnou a snadnou komunikaci, sdílení i výměnu informací prostřednictvím projektové aktivity škol. V duchu teorie konektivismu tak hledáme nový pohled na vzdělávání v sektoru primárního školství přesahující rámec jednotli
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2015
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Information and Communication Technology in Education: Ph.D. students section
ISBN
978-80-7464-775-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
188
Pages from-to
83-97
Publisher name
Ostravská univerzita v Ostravě
Place of publication
Ostrava
Event location
Rožnov pod Radhoštěm
Event date
Sep 15, 2015
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—