The aesthetics of education as a problem, concept and one of the possible principles of the concept of teacher preparation
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F15%3AA1601FQR" target="_blank" >RIV/61988987:17450/15:A1601FQR - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Estetika edukace jako problém, pojem a jeden z možných principů koncepce profesní přípravy učitelů
Original language description
Publikace, kterou předkládáme, nahlíží na problém vysokoškolské přípravy učitelů z pohledu estetiky. Obsahy jednotlivých kapitol se snaží objasnit pojmy jako jsou estetika edukace, estetický postoj, estetická zkušenosti, komplexnost otázek, které vstupují do pole vzdělávání a výchovy budoucích učitelů, principy - kréda esteticko-sociálního či sociálně-estetického pojetí učitelské přípravy. S odvoláním na závěry výzkumu poukazuje na složitost otázek spojených s individuálními charakteristikami těch, kteří studium učitelství zahajují. Od nich se, v souvislosti s institucionálními podmínkami, odvíjejí další možnosti, hodnoty i kvality jejich profesionalizace, všechny její výsledky a efekty.
Czech name
Estetika edukace jako problém, pojem a jeden z možných principů koncepce profesní přípravy učitelů
Czech description
Publikace, kterou předkládáme, nahlíží na problém vysokoškolské přípravy učitelů z pohledu estetiky. Obsahy jednotlivých kapitol se snaží objasnit pojmy jako jsou estetika edukace, estetický postoj, estetická zkušenosti, komplexnost otázek, které vstupují do pole vzdělávání a výchovy budoucích učitelů, principy - kréda esteticko-sociálního či sociálně-estetického pojetí učitelské přípravy. S odvoláním na závěry výzkumu poukazuje na složitost otázek spojených s individuálními charakteristikami těch, kteří studium učitelství zahajují. Od nich se, v souvislosti s institucionálními podmínkami, odvíjejí další možnosti, hodnoty i kvality jejich profesionalizace, všechny její výsledky a efekty.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2015
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-7464-791-8
Number of pages
144
Publisher name
Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta
Place of publication
Ostrava
UT code for WoS book
—