All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The aesthetics of education as a problem, concept and one of the possible principles of the concept of teacher preparation

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F15%3AA1601FQR" target="_blank" >RIV/61988987:17450/15:A1601FQR - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Estetika edukace jako problém, pojem a jeden z možných principů koncepce profesní přípravy učitelů

  • Original language description

    Publikace, kterou předkládáme, nahlíží na problém vysokoškolské přípravy učitelů z pohledu estetiky. Obsahy jednotlivých kapitol se snaží objasnit pojmy jako jsou estetika edukace, estetický postoj, estetická zkušenosti, komplexnost otázek, které vstupují do pole vzdělávání a výchovy budoucích učitelů, principy - kréda esteticko-sociálního či sociálně-estetického pojetí učitelské přípravy. S odvoláním na závěry výzkumu poukazuje na složitost otázek spojených s individuálními charakteristikami těch, kteří studium učitelství zahajují. Od nich se, v souvislosti s institucionálními podmínkami, odvíjejí další možnosti, hodnoty i kvality jejich profesionalizace, všechny její výsledky a efekty.

  • Czech name

    Estetika edukace jako problém, pojem a jeden z možných principů koncepce profesní přípravy učitelů

  • Czech description

    Publikace, kterou předkládáme, nahlíží na problém vysokoškolské přípravy učitelů z pohledu estetiky. Obsahy jednotlivých kapitol se snaží objasnit pojmy jako jsou estetika edukace, estetický postoj, estetická zkušenosti, komplexnost otázek, které vstupují do pole vzdělávání a výchovy budoucích učitelů, principy - kréda esteticko-sociálního či sociálně-estetického pojetí učitelské přípravy. S odvoláním na závěry výzkumu poukazuje na složitost otázek spojených s individuálními charakteristikami těch, kteří studium učitelství zahajují. Od nich se, v souvislosti s institucionálními podmínkami, odvíjejí další možnosti, hodnoty i kvality jejich profesionalizace, všechny její výsledky a efekty.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-7464-791-8

  • Number of pages

    144

  • Publisher name

    Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta

  • Place of publication

    Ostrava

  • UT code for WoS book