PRIMARY SCHOOL WITH PUPILS COMING FROM SOCIALLY EXCLUDED ENVIRONMENT: QUALITATIVE ANALYSIS OF SUBJECTS, OBJECTS AND PROCESS OF SCHOOL EDUCATION
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F15%3AA1601FRU" target="_blank" >RIV/61988987:17450/15:A1601FRU - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Základní škola s dominantním zastoupením žáků z prostředí sociální exkluze: kvalitativní analýza subjektů, objektů a procesů vzdělávání
Original language description
Školní vzdělávání etnicky romských žáků žijících a vyrůstajících v prostředí sociální exkluze je významně determinováno fyzickým i sociálním prostorem, který má zcela prokazatelný dopad na charakter jednotlivých socializačních procesů, včetně jejich vstupů, průběhu a výstupů. Pedagogická praxe by o tomto fenoménu měla zcela jistě vědět, měla by se v tomto tématu zcela jistě orientovat a především zcela jistě rozumět všem socializačním procesům, které formovaly/formují osobnostní struktury žáků, včetně jejich vstupních předpokladů ke školnímu vzdělávání.
Czech name
Základní škola s dominantním zastoupením žáků z prostředí sociální exkluze: kvalitativní analýza subjektů, objektů a procesů vzdělávání
Czech description
Školní vzdělávání etnicky romských žáků žijících a vyrůstajících v prostředí sociální exkluze je významně determinováno fyzickým i sociálním prostorem, který má zcela prokazatelný dopad na charakter jednotlivých socializačních procesů, včetně jejich vstupů, průběhu a výstupů. Pedagogická praxe by o tomto fenoménu měla zcela jistě vědět, měla by se v tomto tématu zcela jistě orientovat a především zcela jistě rozumět všem socializačním procesům, které formovaly/formují osobnostní struktury žáků, včetně jejich vstupních předpokladů ke školnímu vzdělávání.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2015
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference Evropské pedagogické fórum 2015. Přínosy, výzvy, očekávání.
ISBN
978-80-87952-11-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
10
Pages from-to
375-384
Publisher name
MAGNANIMITAS
Place of publication
Hradec Králové
Event location
Hradec Králové
Event date
Nov 23, 2015
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—