All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Integration of students with mental disabilities in elementary school from the perspective of educators

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F17%3AA1801S6E" target="_blank" >RIV/61988987:17450/17:A1801S6E - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Integrace žáků s lehkým mentálním postižením do základní školy z pohledu pedagoga

  • Original language description

    Příspěvek se zabývá zkoumáním odlišností ve vnímání integrace žáků s lehkou mentální retardací do základní školy, u pedagogů základních škol. Ke sběru dat a ke zjišťování vnímání pojmu integrace byla použita metoda Sémantického diferenciálu Charlese Osgooda.

  • Czech name

    Integrace žáků s lehkým mentálním postižením do základní školy z pohledu pedagoga

  • Czech description

    Příspěvek se zabývá zkoumáním odlišností ve vnímání integrace žáků s lehkou mentální retardací do základní školy, u pedagogů základních škol. Ke sběru dat a ke zjišťování vnímání pojmu integrace byla použita metoda Sémantického diferenciálu Charlese Osgooda.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2017

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Koheze speciální pedagogiky v současnosti

  • ISBN

    978-80-244-5256-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    15

  • Pages from-to

    253-267

  • Publisher name

    Univerzita Palackého v Olomouci

  • Place of publication

    Olomouc

  • Event location

    Olomouc

  • Event date

    Mar 14, 2017

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article