All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Satisfying Individually Identified Educational Needs of Kindergarten Teachers

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F17%3AA1901UF2" target="_blank" >RIV/61988987:17450/17:A1901UF2 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Upokojování individuálně identifikovaných vzdělávacích potřeb učitelek mateřských škol

  • Original language description

    Poznání vlastních vzdělávacích potřeb je prvním krokem a předpokladem pro jejich uspokojování. Učitelky mateřských škol své profesní vzdělávací potřeby identifikovaly, pojmenovaly a určily jejich intenzitu. Segment pojmenovaných vzdělávacích potřeb má souvislost s přímou vzdělávací činností učitelky, a to s realizačními činnosti, v nichž dochází ke kontaktu s dítětem nebo s dětmi. Segment souvisí s přípravnými činnostmi a je záležitostí její didaktické výbavy. Výzkumem se potvrdila část předpokladu, a to, že vzdělávací potřeba, jíž učitelka dokáže u sebe identifikovat a pojmenovat, se bude vztahovat k procesu vzdělávání dítěte předškolního věku. Nejvyšší četnost u vzdělávacích potřeb vykázal nejvyšší stupeň intenzity ?vysoká?.

  • Czech name

    Upokojování individuálně identifikovaných vzdělávacích potřeb učitelek mateřských škol

  • Czech description

    Poznání vlastních vzdělávacích potřeb je prvním krokem a předpokladem pro jejich uspokojování. Učitelky mateřských škol své profesní vzdělávací potřeby identifikovaly, pojmenovaly a určily jejich intenzitu. Segment pojmenovaných vzdělávacích potřeb má souvislost s přímou vzdělávací činností učitelky, a to s realizačními činnosti, v nichž dochází ke kontaktu s dítětem nebo s dětmi. Segment souvisí s přípravnými činnostmi a je záležitostí její didaktické výbavy. Výzkumem se potvrdila část předpokladu, a to, že vzdělávací potřeba, jíž učitelka dokáže u sebe identifikovat a pojmenovat, se bude vztahovat k procesu vzdělávání dítěte předškolního věku. Nejvyšší četnost u vzdělávacích potřeb vykázal nejvyšší stupeň intenzity ?vysoká?.

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/7AMB14PL013" target="_blank" >7AMB14PL013: Pedagogical Diagnosis of Child´s School Readiness as Professional Activitiy Teacher</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2017

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Magister - Reflexe primárního a preprimárního vzdělávání ve výzkumu

  • ISSN

    1805-7152

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    2

  • Issue of the periodical within the volume

    2

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    16

  • Pages from-to

    7-22

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database