Satisfying Individually Identified Educational Needs of Kindergarten Teachers
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F17%3AA1901UF2" target="_blank" >RIV/61988987:17450/17:A1901UF2 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Upokojování individuálně identifikovaných vzdělávacích potřeb učitelek mateřských škol
Original language description
Poznání vlastních vzdělávacích potřeb je prvním krokem a předpokladem pro jejich uspokojování. Učitelky mateřských škol své profesní vzdělávací potřeby identifikovaly, pojmenovaly a určily jejich intenzitu. Segment pojmenovaných vzdělávacích potřeb má souvislost s přímou vzdělávací činností učitelky, a to s realizačními činnosti, v nichž dochází ke kontaktu s dítětem nebo s dětmi. Segment souvisí s přípravnými činnostmi a je záležitostí její didaktické výbavy. Výzkumem se potvrdila část předpokladu, a to, že vzdělávací potřeba, jíž učitelka dokáže u sebe identifikovat a pojmenovat, se bude vztahovat k procesu vzdělávání dítěte předškolního věku. Nejvyšší četnost u vzdělávacích potřeb vykázal nejvyšší stupeň intenzity ?vysoká?.
Czech name
Upokojování individuálně identifikovaných vzdělávacích potřeb učitelek mateřských škol
Czech description
Poznání vlastních vzdělávacích potřeb je prvním krokem a předpokladem pro jejich uspokojování. Učitelky mateřských škol své profesní vzdělávací potřeby identifikovaly, pojmenovaly a určily jejich intenzitu. Segment pojmenovaných vzdělávacích potřeb má souvislost s přímou vzdělávací činností učitelky, a to s realizačními činnosti, v nichž dochází ke kontaktu s dítětem nebo s dětmi. Segment souvisí s přípravnými činnostmi a je záležitostí její didaktické výbavy. Výzkumem se potvrdila část předpokladu, a to, že vzdělávací potřeba, jíž učitelka dokáže u sebe identifikovat a pojmenovat, se bude vztahovat k procesu vzdělávání dítěte předškolního věku. Nejvyšší četnost u vzdělávacích potřeb vykázal nejvyšší stupeň intenzity ?vysoká?.
Classification
Type
J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
<a href="/en/project/7AMB14PL013" target="_blank" >7AMB14PL013: Pedagogical Diagnosis of Child´s School Readiness as Professional Activitiy Teacher</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2017
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Magister - Reflexe primárního a preprimárního vzdělávání ve výzkumu
ISSN
1805-7152
e-ISSN
—
Volume of the periodical
2
Issue of the periodical within the volume
2
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
16
Pages from-to
7-22
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—