Philosophical and Didactical Aspects of the Philosophy of Education
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F18%3AA1901W2F" target="_blank" >RIV/61988987:17450/18:A1901W2F - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Filosofické a didaktické aspekty filosofie výchovy ve výuce studentů učitelství
Original language description
V kapitole je analyzován význam filosofie výchovy, především její hodnotové a normativní dimenze, v univerzitním vzdělávání učitelů.Z hlediska vysokoškolské didaktiky je náročným úkolem do výuky filosofie výchovy zakomponovat antropologická, axiologická a kognitivní východiska s adekvátně formulovanými cíli a výukovými strategiemi. Představený model aplikace normativní a hodnotové filosofie výchovy v seminářích u studentů učitelství 1. stupně ZŠ zahrnuje soulad všech osmi kritických faktorů vysokoškolské didaktiky založené na konstruktivistickém modelu výuky.
Czech name
Filosofické a didaktické aspekty filosofie výchovy ve výuce studentů učitelství
Czech description
V kapitole je analyzován význam filosofie výchovy, především její hodnotové a normativní dimenze, v univerzitním vzdělávání učitelů.Z hlediska vysokoškolské didaktiky je náročným úkolem do výuky filosofie výchovy zakomponovat antropologická, axiologická a kognitivní východiska s adekvátně formulovanými cíli a výukovými strategiemi. Představený model aplikace normativní a hodnotové filosofie výchovy v seminářích u studentů učitelství 1. stupně ZŠ zahrnuje soulad všech osmi kritických faktorů vysokoškolské didaktiky založené na konstruktivistickém modelu výuky.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
—
OECD FORD branch
60301 - Philosophy, History and Philosophy of science and technology
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2018
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Kapitoly z didaktiky filosofie, etiky a společenských věd
ISBN
978-80-7290-983-4
Number of pages of the result
21
Pages from-to
111-132
Number of pages of the book
321
Publisher name
Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta
Place of publication
Praha
UT code for WoS chapter
—