All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Philosophical and Didactical Aspects of the Philosophy of Education

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F18%3AA1901W2F" target="_blank" >RIV/61988987:17450/18:A1901W2F - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Filosofické a didaktické aspekty filosofie výchovy ve výuce studentů učitelství

  • Original language description

    V kapitole je analyzován význam filosofie výchovy, především její hodnotové a normativní dimenze, v univerzitním vzdělávání učitelů.Z hlediska vysokoškolské didaktiky je náročným úkolem do výuky filosofie výchovy zakomponovat antropologická, axiologická a kognitivní východiska s adekvátně formulovanými cíli a výukovými strategiemi. Představený model aplikace normativní a hodnotové filosofie výchovy v seminářích u studentů učitelství 1. stupně ZŠ zahrnuje soulad všech osmi kritických faktorů vysokoškolské didaktiky založené na konstruktivistickém modelu výuky.

  • Czech name

    Filosofické a didaktické aspekty filosofie výchovy ve výuce studentů učitelství

  • Czech description

    V kapitole je analyzován význam filosofie výchovy, především její hodnotové a normativní dimenze, v univerzitním vzdělávání učitelů.Z hlediska vysokoškolské didaktiky je náročným úkolem do výuky filosofie výchovy zakomponovat antropologická, axiologická a kognitivní východiska s adekvátně formulovanými cíli a výukovými strategiemi. Představený model aplikace normativní a hodnotové filosofie výchovy v seminářích u studentů učitelství 1. stupně ZŠ zahrnuje soulad všech osmi kritických faktorů vysokoškolské didaktiky založené na konstruktivistickém modelu výuky.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    60301 - Philosophy, History and Philosophy of science and technology

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2018

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Kapitoly z didaktiky filosofie, etiky a společenských věd

  • ISBN

    978-80-7290-983-4

  • Number of pages of the result

    21

  • Pages from-to

    111-132

  • Number of pages of the book

    321

  • Publisher name

    Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta

  • Place of publication

    Praha

  • UT code for WoS chapter