All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Effective learning - Starting points for evaluation of the quality of higher education

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F18%3AA1901WL2" target="_blank" >RIV/61988987:17450/18:A1901WL2 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Efektivní učení studentů - východiska pro evaluaci kvality výuky v terciárním vzdělávání

  • Original language description

    Analýza konceptů efektivního učení je důležitá pro zajištění kvality vysokoškolského výuky i její evaluace. Pokud vycházíme z paradigmatu fenomenologických přístupů "vzdělání jako kategorie bytí" se všemi konsekvencemi, zajímají nás především přístupy a teorie učení, které vycházejí z konstrukce lidského poznání jako budování a změn struktur v mysli studentů, a tím také forem učení, které zahrnují procesy individuální transformace. Obsah kapitoly tvoří dvě podkapitoly: Koncepty učení pro terciární vzdělávání a Efektivní učení a strategie vysokoškolské výuky s vybranými příklady strategií učení a výuky na různých typech univerzit a vysokoškolských institucí.

  • Czech name

    Efektivní učení studentů - východiska pro evaluaci kvality výuky v terciárním vzdělávání

  • Czech description

    Analýza konceptů efektivního učení je důležitá pro zajištění kvality vysokoškolského výuky i její evaluace. Pokud vycházíme z paradigmatu fenomenologických přístupů "vzdělání jako kategorie bytí" se všemi konsekvencemi, zajímají nás především přístupy a teorie učení, které vycházejí z konstrukce lidského poznání jako budování a změn struktur v mysli studentů, a tím také forem učení, které zahrnují procesy individuální transformace. Obsah kapitoly tvoří dvě podkapitoly: Koncepty učení pro terciární vzdělávání a Efektivní učení a strategie vysokoškolské výuky s vybranými příklady strategií učení a výuky na různých typech univerzit a vysokoškolských institucí.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2018

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Otázky evaluace výuky na vysokých školách

  • ISBN

    978-80-7599-024-2

  • Number of pages of the result

    15

  • Pages from-to

    33-48

  • Number of pages of the book

    199

  • Publisher name

    Repronis

  • Place of publication

    Ostrava

  • UT code for WoS chapter