Effective learning - Starting points for evaluation of the quality of higher education
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F18%3AA1901WL2" target="_blank" >RIV/61988987:17450/18:A1901WL2 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Efektivní učení studentů - východiska pro evaluaci kvality výuky v terciárním vzdělávání
Original language description
Analýza konceptů efektivního učení je důležitá pro zajištění kvality vysokoškolského výuky i její evaluace. Pokud vycházíme z paradigmatu fenomenologických přístupů "vzdělání jako kategorie bytí" se všemi konsekvencemi, zajímají nás především přístupy a teorie učení, které vycházejí z konstrukce lidského poznání jako budování a změn struktur v mysli studentů, a tím také forem učení, které zahrnují procesy individuální transformace. Obsah kapitoly tvoří dvě podkapitoly: Koncepty učení pro terciární vzdělávání a Efektivní učení a strategie vysokoškolské výuky s vybranými příklady strategií učení a výuky na různých typech univerzit a vysokoškolských institucí.
Czech name
Efektivní učení studentů - východiska pro evaluaci kvality výuky v terciárním vzdělávání
Czech description
Analýza konceptů efektivního učení je důležitá pro zajištění kvality vysokoškolského výuky i její evaluace. Pokud vycházíme z paradigmatu fenomenologických přístupů "vzdělání jako kategorie bytí" se všemi konsekvencemi, zajímají nás především přístupy a teorie učení, které vycházejí z konstrukce lidského poznání jako budování a změn struktur v mysli studentů, a tím také forem učení, které zahrnují procesy individuální transformace. Obsah kapitoly tvoří dvě podkapitoly: Koncepty učení pro terciární vzdělávání a Efektivní učení a strategie vysokoškolské výuky s vybranými příklady strategií učení a výuky na různých typech univerzit a vysokoškolských institucí.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2018
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Otázky evaluace výuky na vysokých školách
ISBN
978-80-7599-024-2
Number of pages of the result
15
Pages from-to
33-48
Number of pages of the book
199
Publisher name
Repronis
Place of publication
Ostrava
UT code for WoS chapter
—