All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Teaching Support pupils in inclusive education in the primary school

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F19%3AA200250Q" target="_blank" >RIV/61988987:17450/19:A200250Q - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://www.slu.cz/file/cul/94ac4d0f-0294-4158-8df6-5e480c35c323" target="_blank" >https://www.slu.cz/file/cul/94ac4d0f-0294-4158-8df6-5e480c35c323</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Podpora učení žáků ve společném vzdělávání na 1.stupni ZŠ

  • Original language description

    Pro úspěšnou realizaci společného vzdělávání je mimo jiné důležité analyzovat a vypracovat strategie k podpoře učení žáků při respektování jejich individuálních potřeb. Realizované empirické šetření umožnilo zachytit formy a zdroje podpor učení, které poskytují učitelé žákům ze sociálně znevýhodněného prostředí. Z kvalitativní obsahové analýzy individuálních interview s šesti učiteli 1. st. ZŠ byly generovány čtyři základní scaffoldingové formy podpory učení: individuální, sociální, emoční a vizuální. Klíčová slova: společné vzdělávání, žák se sociálním znevýhodněním, podpora učení, scaffolding, individuální scaffolding, sociální scaffolding, emoční scaffolding, vizuální scaffolding.

  • Czech name

    Podpora učení žáků ve společném vzdělávání na 1.stupni ZŠ

  • Czech description

    Pro úspěšnou realizaci společného vzdělávání je mimo jiné důležité analyzovat a vypracovat strategie k podpoře učení žáků při respektování jejich individuálních potřeb. Realizované empirické šetření umožnilo zachytit formy a zdroje podpor učení, které poskytují učitelé žákům ze sociálně znevýhodněného prostředí. Z kvalitativní obsahové analýzy individuálních interview s šesti učiteli 1. st. ZŠ byly generovány čtyři základní scaffoldingové formy podpory učení: individuální, sociální, emoční a vizuální. Klíčová slova: společné vzdělávání, žák se sociálním znevýhodněním, podpora učení, scaffolding, individuální scaffolding, sociální scaffolding, emoční scaffolding, vizuální scaffolding.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    O - Projekt operacniho programu

Others

  • Publication year

    2019

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Rodina, škola a přátelé na cestě ke kvalitnímu společnému vzdělávání?

  • ISBN

    978-80-7510-381-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    104

  • Pages from-to

    34-42

  • Publisher name

    Slezská univerzita v Opavě

  • Place of publication

    Opava 2019

  • Event location

    Opava

  • Event date

    Jan 1, 2019

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article