Teaching Support pupils in inclusive education in the primary school
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F19%3AA200250Q" target="_blank" >RIV/61988987:17450/19:A200250Q - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://www.slu.cz/file/cul/94ac4d0f-0294-4158-8df6-5e480c35c323" target="_blank" >https://www.slu.cz/file/cul/94ac4d0f-0294-4158-8df6-5e480c35c323</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Podpora učení žáků ve společném vzdělávání na 1.stupni ZŠ
Original language description
Pro úspěšnou realizaci společného vzdělávání je mimo jiné důležité analyzovat a vypracovat strategie k podpoře učení žáků při respektování jejich individuálních potřeb. Realizované empirické šetření umožnilo zachytit formy a zdroje podpor učení, které poskytují učitelé žákům ze sociálně znevýhodněného prostředí. Z kvalitativní obsahové analýzy individuálních interview s šesti učiteli 1. st. ZŠ byly generovány čtyři základní scaffoldingové formy podpory učení: individuální, sociální, emoční a vizuální. Klíčová slova: společné vzdělávání, žák se sociálním znevýhodněním, podpora učení, scaffolding, individuální scaffolding, sociální scaffolding, emoční scaffolding, vizuální scaffolding.
Czech name
Podpora učení žáků ve společném vzdělávání na 1.stupni ZŠ
Czech description
Pro úspěšnou realizaci společného vzdělávání je mimo jiné důležité analyzovat a vypracovat strategie k podpoře učení žáků při respektování jejich individuálních potřeb. Realizované empirické šetření umožnilo zachytit formy a zdroje podpor učení, které poskytují učitelé žákům ze sociálně znevýhodněného prostředí. Z kvalitativní obsahové analýzy individuálních interview s šesti učiteli 1. st. ZŠ byly generovány čtyři základní scaffoldingové formy podpory učení: individuální, sociální, emoční a vizuální. Klíčová slova: společné vzdělávání, žák se sociálním znevýhodněním, podpora učení, scaffolding, individuální scaffolding, sociální scaffolding, emoční scaffolding, vizuální scaffolding.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
O - Projekt operacniho programu
Others
Publication year
2019
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Rodina, škola a přátelé na cestě ke kvalitnímu společnému vzdělávání?
ISBN
978-80-7510-381-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
104
Pages from-to
34-42
Publisher name
Slezská univerzita v Opavě
Place of publication
Opava 2019
Event location
Opava
Event date
Jan 1, 2019
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—